sobota 29. srpna 2020

Dovolená 2020

Na konci minulého příspěvku z Karlových Varů jsem se zmínila o naší letošní dovolené. Chybně jsem uvedla, že jsme se ubytovali v našem Zlínském kraji a vyjížděli do Jihomoravského. Je to naopak a v příspěvku jsem to opravila. Můj omyl vznikl tak, že jsem původně hledala ubytování v Uherském Hradišti, když můj syn toužil jet na Baťův kanál. Nejsme vodáci, ale chtěli jsme ten cvrkot na kanále vidět.  Dovolenou plánuji na vlastní pěst vždy už v lednu a jelikož nejezdíme autem, musí místo splňovat i blízkost vlaku a autobusu. V lednu ještě nikdo netušil, že filmový festival mladých tvůrců se o prázdninách konat nebude a již většina ubytovacích kapacit byla v té době zadaná. Kdysi dávno za mlada jsme dovolené trávili v horách a ubytování v kempech se společnými toaletami, sprchami a kuchyňkou byla samozřejmá norma. Dneska už chci pohodlí. Jsem stará bréca, chci mít soukromí se vším sociálním vybavením. Letos jsem byla nadšená. Ještě, že mě to Hradiště nepřijalo. 

Nakonec jsme si zarezervovali penzion Baťův kanál ve Veselí nad Moravou. Ubytování skvělé, majitelé velmi vstřícní.
Do vybavení apartmánu patří nejen kuchyňka se sociálním zařízením, ale i vstupní pergola a prosklená veranda s pohodlným posezením. Z verandy se dalo vyjít do pergoly. Všechna okna i dveře byla zajištěna sítěmi proti obtížnému hmyzu a dokonce tu byl i prostředek proti komárům do zásuvky. Doma nás tedy obtížný hmyz, který kolem vody bodá, neobtěžoval ani večer.  Překvapil mne sušák na prádlo. Zatím jsem si vozila kus šňůry a pár malých cestovních kolíčků. 
Přijede-li někdo autem, má zajištěno i vlastní místo pro svého mazlíčka pěkně pod zámkem. Z oken vidíme přímo na kanál.
I bazén jsme dvakrát využili. 

Příjemná je i předzahrádka
Kuchyň je plně vybavená
V úterý večer se strhla prudká bouřka, která napáchala mnoho škod, ale naštěstí ne u nás nebo tam, kde jsme se právě nacházeli. Posezení na verandě bylo příjemné. 
Naše ubytování se nám moc líbilo a tak jsem neodolala a pořídila mobilem pár panoramatických fotek. 
Jednou jsme před výletem zapomněli stáhnout žaluzie z východní strany a vrátili jsme se do příšerné výhně. Ale i na to tu bylo pamatováno. Každý apartmán má svou vlastní jednoduše ovladatelnou, klimatizaci. Za chvíli bylo v pokojích příjemně. 
Na úvodním obrázku je vidět, kam jsme se všude podívali.  Hned první den jsme si prohlédli město Veselí nad Moravou a tam se podíváme v příštím vstupu. 

10 komentářů:

  1. Tak to jste vybrali opravdu dobře. Ubytování nádherné, moc se mi to líbí. Těším se na fotky z výletů. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tam jela hned znova. Jenže z té Jižní Moravy už jsem toho navštívila dost a na stejná místa se raději nevracím, už asi dlouho cestovat nebudu a jestli to půjde, tak zase někam jinam.

      Vymazat
  2. To jste měli opravdu krásné ubytování. My už jsme cestu na delší dovolenou mimo domov, letos vzdali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, jaké to bude s cestováním v dalších letech. Nechci to zakřiknout, ale zatím jsme v pohodě. Chtěla bych se na podzim podívat ještě na soukromý výlet na Pustevny. Přispěla jsem finančně troškou na obnovení vyhořelé chaty a už je vše hotovo a tak bych to ráda viděla na vlastní oči. Je to výlet na jeden den. A podzimní Pustevny a Radhošť ještě neznám. Jen v létě a v zimě.

      Vymazat
  3. Maruško,měli jste moc krásné ubytování a s bazénem to byl úplně přepych.
    Těším se na další fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jsme si jeli zaplavat i na jednu malou přehradu, ale i ten bazének u penzionu stačil na protažení po výletě v horkém dni. A paráda bylo, že jsme v plavkách vyšli přímo z apartmánu. :-) Užívali jsme si to jako ti, co mají u domu bazén. My panelákoví to máme jako svátek. :)

      Vymazat
  4. Pohodlné ubytování je základ spokojenosti, toto je opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. A to jsem to chtěla brzy po objednání odříct, protože jsem se dověděla, že se ve Veselí přístav rekonstruuje a kanál je tam vypuštěný a všude jen stavební stroje a dělníci. Ale majitel penzionu a vlastně i správce přístavu mě ujistil, že do zahájení sezóny musí bát vše hotovo a kanál napuštěn. Tak jsem tedy ubytování neodřekla a byla jsem zvědavá, jak moc práce zbrzdí korona virus. Sledovali jsme web kameru i FB. Bylo to napínavé.

      Vymazat
  5. Moc příjemné ubytování, Maruško. Dobré zázemí je na dovolené potřeba.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zázemí je velmi důležité. Už jsme zažili i ubytovnu a to prostě už není pro mne. :) tohle bylo naprosto super.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.