úterý 18. srpna 2020

Zámek lednice - reprezentační prostory

Loni se mi naskytla příležitost prohlédnout si jeden z okruhů v lednickém zámku, díky cestovce Vsacan Tour cestou přes Bratislavu do Vídně. Takže jistě tušíte, kam se se mnou můžete také podívat. Zatím však stále píšu o Jihomoravském kraji.  

Samozřejmě se projdeme i kolem lednických rybníků, kde se nachází další zajímavé stavby. 
Zatím přeji hezký den. 


5 komentářů:

  1. Nádherné,opravdu reprezentační prostory.Byla jsem tu před hodně lety a vše si už nepamatuji.Děkuji za připomenutí té nádhery

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Byli jsme loni a také se nám moc líbilo. Krásné interiéry, úžasná prohlídka. Děkuji za připomenutí, fotky jsou povedené.
    Marie, přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  3. V Lednici jsem byla, tedy u Lednice, v zámeckém parku i na Minaretu. Dovnitř zámků moc nechodím, ale tvé fotky jsou opravdu okouzlující. Včetně toho jedinečného točitého schodiště. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lednice je můj sen. Tak děkuji za fotografie. Něco jsem si s tebou už prošla a na něco se těším.

    OdpovědětVymazat
  5. Tam jsme se také podívali a moc se mi tam líbilo.Děkuji za připomínku krásné dovolené

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.