středa 19. srpna 2020

Procházka okolo lednických rybníků

Lednicko.valtický areál je rozsáhlý a spadají do něho i pozemky s rybníky. a okolo těchto jsme se šli projít. Raději jsme jeli autobusem z lednice do obce Hlohovec a odtud již pěšky kolem Hraničního zámečku, bunkrů, Rybničního zámečku, k Apollonovu chrámu a dál ke kempu. Rybníky jsou ráj pro ornitology, pozorování ptáků je příjemné i pro laiky.  Po občerstvení u kempu jsme se vydali po silnici k domovu, kterým tenkrát byl penzion Hippoclub Lednice.  Procházka byla dlouhá něco přes 11 km a v horku, které přineslo bouřku jsme byli docela ušlí. 

Jestli chcete jít v našich stopách, můžete si 

zobrazit trasu ZDE


8 komentářů:

  1. Jsi moc hodná,že nám ukazuješ krásy naší zemičky.Byla jsem tam jedenkrát v životě,ale to je určitě více než 50 let.Dokonce kamarádka,s kterou jsme si tam zajely,už nežije...Nejvíc se mi líbil skleník.Vždycky jsem byla přes ty kytičky.
    Přeji krásný den☺

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná procházka. Pozorovat ptáky by se mi moc líbilo.
    Kdysi jsem byla v Lednici s kamarádkou. Bohužel už také nežije.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. V lednickém zámku jsem byla nějaký ten rok nazpět :-) Ale ještě bych si chtěla více projít okolí a navštívit rozhlednu minaret :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné místo!
    Děkuji za připomenutí, Maruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, nemůžu jinak než chválit. Čáp je parádní ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná procházka také v Lednici sem tam byla ale už je to dávno

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím, jestli bych nebyla zklamaná, ale do té Lednice bych se fakt chtěla podívat... Tak příští prázdniny :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.