úterý 10. listopadu 2020

Valašské Meziříčí-Penzion Na kraji lesa

Letošní jaro bylo provázeno všudypřítomnými obavami z nakažlivé nemoci a jedním z opatření byl i zákaz vycházení, ale do přírody byl vstup doporučen za určitých podmínek. Vypravili jsme se tedy na malou procházku nad Valašské Meziříčí, jen se trochu nadechnout čerstvého vzduchu. Kdybyste někteří chtěli tento koutek navštívit, vydejte se po NS Jana Karafiáta, která startuje u  vlakového nádraží ve Valašském Meziříčí. 
Po této stezce už jste se mnou někteří šli, tentokrát však bude naším cílem penzion Na kraji lesa. 
Venku jsme potkali jen zvířátka
Tudy se jde k malému rybníčku, kam jsme sice šli, ale měli jsme raději vynechat, však někteří víte....pěkné posezení vandalové zničili. Naštěstí nás cestou provázela krásná krajina a hromady jarních kvítků. Už dlouho jsem neviděla blatouchy a tady jich bylo plno. 
Penzion je zrekonstruovaná bývalá hájenka, která byla dlouho opuštěná.


23 komentářů:

  1. Moc hezké místo na ubytování, jen co je pravda. A ty hory vzadu.... paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pěkně v přírodě a při tom blízko do města. Pěkné procházky i delší túry.

      Vymazat
  2. Už jsem se chtěla divit, že máte ještě tak pěknou přírodu teď na podzim. Jasný, je to z jara a už by jaro zase mohlo začít :)
    Koukám, že tam máte pěknou přírodu :) Na jaře nikdo z naší rodiny netušil co bude, proto jsme byli v jarním období doma a na mě to dopadlo na psychiku. Teď je to už lepší. Našla jsem si práci, ale teď máme stejnak zavřeno v obchodě, tak mohu chodit na zahradu, ale v takové zimě se mi tam ani být nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně není po úraze kotníku nezbývá než vzpomínky na dřívější výlety. Právě na zahradě jsem si zlomila kotník. A zahradu máme vzdálenou takže si tam nemám ani jak dostat. Dřív jsem jezdila autobusem a kus pěšky do kopce, není je docela i nežádoucí použít taxík v této koronavirové domě. Ale i zahrada je svažitá takže bych se zatím bála tam francouzskými holemi chodit. Všechny podzimní práce jsou na manželovi a že toho je hodně. Při přesouvání příspěvků ze starého blogu nyní budou většinou jen staré příspěvky.Cestovatelský blog jsem měla hodně odkazující na různé související články ve stejném blogu, a proto jsem ho nemohla přenést celý jak byl.

      Vymazat
  3. Máme to ale spanilou zemi, krásnou krajinu jsi nafotila, díky za procházku. A ty nádherné mráčky, já mraky mám moc ráda. V těch končinách, kde jste se toulali, jsem nebyla hodně dlouho, tak si to budu muset někdy - za příznivějších podmínek - zopakovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já mám ráda mráčky, Lado. Když jsou na obloze, tak říkám této obloze že je fotogenická. Hezký den ti přeji.

      Vymazat
  4. Penzion se mi líbí moc a fotečky, které ukazují jaro v plné kráse, to je paráda. Budeme se mít na co těšit, ale ještě nějakou chvilku to potrvá ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já asi ani v zimě moc ven nevylezu Budu se bát náledí, nebudu ještě tomu kotníku moc věřit a nechtěla bych to všechno zažít znova.proto i články které budu vydávat nebudou vůbec aktuální ale spíše vzpomínkové, jak na zimu tak na léto. Třeba budou ale někomu inspirací k letní dovolené. 🙂

      Vymazat
  5. Majko, krásné fotky jak přírody, tak i drozda a kočiček. 👍 Penzion vypadá velice dobře.
    Děkuji za krásnou procházku💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já ti děkuji, že jsi mne doprovodila.Toho drozda jsem naháněla. Hned byl na sluníčku a hned ve stínu, kde se maskoval. 🙂

      Vymazat
  6. Maruško,moc krásné fotky,příroda všude okolo kouzelná.A měli jste štěstí na kočičky.Hned bych se někde ubytovala,snad se nám to s manželem příští rok podaří.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufám, že léto bude zase trochu volnější a budeme moci někam vyjet. I když kdoví kolik penzionů a restaurací zkrachuje díky koronavirovým opatřením. Je to všechno strašný průšvih.

      Vymazat
  7. Moc hezké místo k oddechu....Jaro je vždy nadějí života..a to v této době potřebujeme nejvíce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Evičko. Když mám ráda všechna období podzim i zimu,asi si toho letos a na začátku příštího roku moc neužijeme, já tedy určitě, protože se ještě budu bát někam vycházet a vyjíždět. proto i moje příští vstupy budou sice i ze zimy dřívější, ale i z jara a léta nebo z dřívějších návštěv zimních hor. Třeba i ty letní výlety budou pro někoho inspirací na další léto.

      Vymazat
  8. Moc krásné fotografie, nádherný výlet. Máte tam všude moc hezkou přírodu. Tam bych se ráda toulala přírodou..Hlavně aby se to všechno zlepšilo a mohli jsme zase cestovat bez omezení. Přeji Ti příjemné a klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já zase moc obdivuji tu přírodu, která je v tvém okolí. A to se mi právě na naší malé zemi líbí, že v každém koutě je jiné specifikum, každý kout něčím láká.

      Vymazat
  9. Krásný výlet a připomenutí jara. Penzion se mi moc líbí, tam bych si uměla představit dovolenou.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Penzion je v přírodě a při tom poblíž města a jako středobod na výlety ideální. A kdo má auto může vyjet i do jiných zajímavých míst. Asi je tu hlavně klid. 🙂

      Vymazat
  10. Nádherné fotky, Maruško! Krásný návrat v čase...
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dlouho se budu vracet v čase, Helenko, než si sem přesunu celý původní cestovatelský blog. Nešlo to jinak.Na starém blogu jsem měla hodně odkazů na související články ve stejném blogu a ty by byly nyní tady naprosto nesmyslné a nefunkční.A než bych všechny články zkontrolovala a opravila odkazy, tak to je radši píšu znova. Jednak si i já zavzpomínam a třeba i v zimě letními výlety a zájezdy budu někoho inspirovat. Po úraze kotníku mi asi neuteče jen letošní podzim, ale i zima. Ještě si nebudu tak jistá při chůzi na sněhu či ledu. Budu věřit, že jarní práce na zahradě a dohnání všech těch podzimních restů už budu zvládat. Přeji hezký den.

      Vymazat
  11. Hezký přírodní kout, a hned je lepší nálada při takové procházce. Fotografie nemají chybu a ty pohledy na vzdálené kopce jedna radost.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak krásně je tu a skoro ani živáčka, tam bych vandaly vůbec nečekal.

    OdpovědětVymazat
  13. Maruško, moc hezká procházka, krásné foto. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.