úterý 19. ledna 2021

Kdepak ty ptáčku

 hnízdo máš? 

22 komentářů:

  1. Také by mě zajímalo.Konečně mám ptáčků plné krmítko.Teď už fotím jenom,když se objeví někdo nový.
    Krásné fotografie.
    Měj hezký den Maruško

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky ☺
    Přeji krásný den,Maruško ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evičko, i tobě pěkný den. u nás svítí sluníčko.

      Vymazat
  3. Krásné fotografie. Nějak mi teď v posledních dnech malí návštěvníci ubyli. Ode dne, co se tu pravidelně objevuje krahujec, tak na krmítko přiletí občas jen hýl nebo k večeru některá ze sýkorek. Jediní, kdo se krahujce nebojí, jsou kosáci. Přeji Ti krásné a pohodové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi ptáčků líto, když je ohrožuje dravec.

      Vymazat
  4. Majko, krásné fotoúlovky ptáčků. 👍👍

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotečky. Hlavně se mi líbí ta první, kde jsou krásně vidět roztažená křídla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se zachytit sýkorku v letu, fotek bylo hodně, ale moc se nezdařily.

      Vymazat
  6. To jsou moc pěkné fotky, Majko, zvlášť ta první je skvělá. Taky máme na zahrádce krmítko, ale ptáčci se tam vůbec neobjeví, asi jim nevyhovuje nebo mají jinde krmení dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hanko. My nestačíme kupovat slunečnicová semínka. Ale na stromě ještě zbyla jablka a ta jsou naklovaná a tak si ptáčci dopřejí i trochu ovoce. Ale nějak záhadně nám zmizela celá koule i se síťkou. A jednu kouli našel manžel v prázdné nádrži na vodu. Tak nevím, jestli to nějaký pták ukloval a chtěl si to někam odnést, ale bylo to na něho těžké? je nám to trochu záhada.

      Vymazat
  7. Maruško krásné fotečky děláš

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky ptáčků.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Evi. Škoda, že je nemohu pozorovat častěji. Dříve jsem krmila ptáčky na balkoně, hlavně sýkorky, ale manžel ho nechal zasklít a tak je po pozorování. Mohu jen na zahradě, ale ta, jezdí pravidelněji jen manžel.

      Vymazat
  9. Umíš tu ptačí říši krásně nafotit, vážně parádní fotky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotečky, povedly se ti

    OdpovědětVymazat
  11. Ti si ale dávají do "trumpety" :).
    Ještěže tady nemáme sibiřské zimy a mohou tu zimu přetrpět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak. My jsme letos nedokázali sklidit všechna jablka, dost jich zůstalo na stromě, i když jich máme plný sklep. Já jsem pomoci nemohla a tak jsme si jen řekli, jak říkával táta, že něco je potřeba nechat ptactvu nebesskému. A ptáčci už všechno sklidili. určitě jim naše jablíčka chutnala.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.