středa 3. února 2021

Hradní kaple sv. Ondřeje Hukvaldy

Některé snímky této hradní kaple pocházejí jíž z roku 2008 a měla jsem je na starém blogu, kde je viděl autor knihy Poutní místa Moravy a Slezska.  Pan František Odehnal knihu teprve sestavoval a požádal mne o fotografii právě této kaple a jako poděkování mi jeho nakladatel poslal jeden výtisk. Musím říci, že kniha je velmi podrobným průvodcem s fotografiemi i mapami.

Protože jsem také svým malilinkým dílem přispěla, osměluji se informace o kapli na Hukvaldech použít právě z této knihy. (Pro lepší čitelnost si obrázek zvětšete)

7 komentářů:

  1. Komentuji stroze, ale dívám se na vše pozorně a ráda !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, krásné fotky. 👍👍 Kapli jsme navštívili při prohlídce Hukvald. Sušily se v ní tehdy plachty, zřejmě ze stánků, po vydatném dešti.

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc hezké, že jsi přispěla do knihy a taky že ti autor poslal jako poděkování

    OdpovědětVymazat
  4. Tak.. když mě někdo požádá o fotografii, tak nemám problém mu poslat originální velikost. Nejsem žádný profi fotograf vyžadující vysoké honoráře, spíše jsem to brala jako poctu.Kniha je skvělá i díky informacím pro turisty. Pod fotkami nejsou autoři, ale jsou uvedení v seznamu na konci s uvedením, o které fotky se jedná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň že na konci tě zmínil.
      Kaple září novotou a jak ji máš na poslední fotografii v širším záběru, je také pěkně umístěna v krajině.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.