úterý 23. února 2021

V zimním kabátku

 Tak nějak už tušíme jaro za obzorem..., tak nějak mám potřebu vzdát zimě a mrazu hold. Přece jen je v některých momentech přitažlivá, když nemusím každodenně do práce, když nemám povinnosti se školáky....bezstarostně, a když já právě chci, mohu toto období nasávat a také se s ním s radostí rozloučit. Celou zimu jsem psala většinou o letních dovolených, jarních a podzimních výletech. Bude tomu tak i nadále. Letos mému foťáku unikl podzim i zima díky omezené pohyblivosti, proto sem dám takovou směsku z dřívějších období.



A zítra si dáme pár detailů, které možná člověk na procházce přehlédne, ale fotograf nikoli. Tedy takový pošuk jako já. 
Mějte se krásně a děkuji všem, kteří se přijdou podívat. 



18 komentářů:

  1. Z fotek poznáme správnou zimu. Sníh jen přiměřeně, aby se dal zvládnout a děti mohly sáňkovat a lyžovat, ale žádné velké drámo, aby neškodil. Letos to tak je a je to dobře. Máš zase moc pěkné fotky ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to jak píšeš, takto by stačilo. užít si radovánky a hlavně sluníčka. :)

      Vymazat
  2. Tak zimu z prvních dvou snímků bych měla i ráda. Ale musela by být taková celou dobu :D....Napadnout sníh, a pak mrazík tak -6°C a sluníčko. Bohužel, spíš tu jsou ty hnusně šedivé depresivně blátivé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty nasolené silnice a rozbahněné lesní cesty jsou hnus. Ty se pak nefotí. :-D

      Vymazat
  3. Maruško, to jsou krásné fotografie. Já si také všímám různých detailů. Jak píšeš...jsem také pošuk s foťákem, co si všímá různých detailů, kterých si mnoho lidi vubec nevšimne. To je asi ta fotografická deformace vnímání všeho kolem sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a manžel mi vždycky říkával, že se neumím podívat na svět bez hledáčku foťáku a když jsem mu kolikr ukázala třeba některá makra mechů, tak zíral. :)

      Vymazat
  4. Zimní fotky jsou vždycky hezké. Letošní zima mi udělala radost, byla taková jaká má být- alespoň na čas. Sníh už u nás teď hodně odtál, ale někde ještě jeho zbytky leží. Už ani moc nestojím o nějakou další bílou nadílku. Už se těším na jaro.
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, také už jsme bez sněhu, už začínáme jarní práce na zahradě. Jen nám do toho kecá svými zákazy vláda a tak se asi nyní na zahradu vzdálenou 7 km nedostanu, i když je ve stejném okrese, ale ta obec, kde zahradu máme se od města trhla a nyní máme na tři týdny utrum, jen se modlím, aby to pomohlo a neprotahovali to dál.

      Vymazat
  5. Krásné zimní fotky. Já mám ráda, když je aspoń jednou v zimě trochu sněhu - a to letos bylo! tak jaro už může přijít!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, letos se zima docela vydařila. Myslím, že ani řidiči neměli tolik problémů.

      Vymazat
  6. Majko, krásné fotky z letošní zimy. Na té první se sníh úplně jiskří, z dalších vyzařuje pohoda a klid. Obdivuju ptáčky na stromě, protože u nás jsou už vzácností. A na té poslední fotce stříbřící se řeka. Prostě paráda!!!
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, jsou to starší fotky posbírané z různých roků, protože ta letošní mi celkem díky úrazu utekla, protože jsem se bála s nejistou nohou chodit ven. Jen opatrně. Nyní už je to o něčem jiném. :)

      Vymazat
  7. Krásné zimní fotky.Letos byla konečně po dlouhé době zima,kdy bylo dost sněhu.A teď už brzy příjde jaro,na to se taky těším.Mějte pěkné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nemohly bychom si tykat? :D Také už se moc těším na jaro. :)

      Vymazat
  8. Maruško, to je taková nádhera!
    Miluju takové jiskřivé zimní dny!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když svítí sluníčko, je všechno tak nějak krásné, prozářené a radostné. I ty se měj hezky, Helenko.

      Vymazat
  9. Velká nádhera.Zima je krásná a letos jsme si ji užili.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.