středa 24. února 2021

Detaily zimy


A to je zatím vše, od zítřka už opět pojedu po letních kolejích. Třeba se někdo nechá inspirovat k výletu až bude doba zase normální, až bude normální nebát se jít najíst do restaurace a nezávazně a bezstarostně  se bavit třeba s dědulou ve vlaku o tom, jaký je ve světě bordel. 
Mějte se pokud možno krásně a jak říkají Slováci VYDRŽAŤ!

26 komentářů:

  1. Marie, tak přesně pro tyto chvíle mám ráda zimu, ale musí to být zima, ne ta mlha, co je včera a dnes u nás. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, sluníčko dělá divy a to pak člověk odpustí i ten mráz. Ale zase třeba na horách na stromech namrzá právě mlha a když fouká vítr, tak vznikají zajímavé nánosy i na větvích listnáčů.

      Vymazat
  2. Mrazem okrášlené rostliny - to je krása!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško krásné zimní detaily jsi pořídila a hýl na větvičce je jako červené jablíčko i když sedí asi na lísce. Mám ráda takovéto fotografie a Tobě se moc povedly. Přeji ti krásné dny. Sluníčko nám zvedne náladu určitě i když situace není všeobecně dobrá...Jak píšeš...musíme vydržet. Přeji Ti prima slunečné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ve focení ptáčků tě nemohu dohnat. Jsi v tom mistr a ráda se s tebou na ně dívám. Já jsem letos neměla moc na ptáčky štěstí. I na zahradě jsme našli krmítko vždy prázdné, dosypali i přidali ořechy a koule a větším ptáčkům pod krmítka jablíčka, ale během pobytu nepřiletěli a při další návštěvě opět všechno sezobané. :) Tak nebylo koho fotit. :)

      Vymazat
  4. Ta jinovatka na makrofotkách je nádherná. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo, třeba VendyW by ji vystihl lépe, ale já jsem s prací svého foťáku spokojená.

      Vymazat
  5. Majko, krásné zimní detaily. 👍👍 Kdybych měla vybrat tu nejhezčí fotku, bylo by to sklo, na němž maloval mráz.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sklo je pokaždé jiné a tak mne také baví ho fotit. Ale je to jen při velkých mrazech a hned jak se objeví sluníčko je po kráse. :)

      Vymazat
  6. Maruško, krásné detailní fotografie. Na té první obdivuji nádherné, ledové květy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To balkonové sklo také ráda fotím. Je pokaždé jiné a brzy se ztratí.

      Vymazat
  7. Překrásné fotografie.Mám moc ráda detaily.
    Hezké dny Maruško

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky vystihující krásu zimy a umění zlatých fotografických ručiček......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, ale to by vyfotit dokázal každý, ale každý nemá po ruce to sklo. my máme zasklený balkon, ale manžel utěsnil všechny otvory pod zábradlím, aby mu tam nešel kouř z kouření na okolních balkonech a větrá jen když ví, že v okolí nikdo nekouří. Už má své vypozorované časy. Proto se na skle uchytí teplý vzduch když chodíme na balkon pro jablka nebo jiné potřebné věci.

      Vymazat
  9. Maruš, zima umí kouzlit, nádhera. Snad se letos dočkáme, že si zajdeme na Muso a v klidu pokecáme, už mi to hodně chybí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, kéž bychom mohly. Já to vidím, čím dál hůř. Díky tomu, že se vaše obec trhla od města (nevyčítám), tak snad nemohu nyní 3 týdny na zahradu. Včera jsem si to užila dokonale. Došla jsem od autobusu pěšky, rozhrabala krtince, postříhala všechny sušiny, vystříhala staré maliny, no prostě napravila všechny podzimní resty, jen jsem už nezvládala porýt. A tak jsem se na to rytí docela těšila, že to bude další práce na sluníčku, která je vidět a koncem března bych mohla zasít mrkev hrášek cibuli. A koncem března přijdou deště nebo jiný marast a já nebudu mít poryté ještě v dubnu.Obávám se toho. Tento rok opět blbě začíná.

      Vymazat
  10. Nádherně zachycené detaily, Maruško!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna poslouchám písničky o zimě od Zagorové, to se k tomu přímo hodí! :-D Možná se opakuju, ale zimu mám ráda, a klidně bych ji mohla mít ještě dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zimu ráda, když při mrazu svítí i sluníčko. Jinak je zima bez sněhu a slunce smutná a protivná. :)

      Vymazat
  12. Tyhle zimní detaily miluju. :) Nádherné fotky!

    Listy snů

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.