pátek 5. března 2021

Dvůr Králové nad Labem

  Z Náchoda jsme vyjeli autobusem s přesedáním v České Skalici již chvíli po 5 hodině ráno, abychom o hodinu později vystoupili ve Dvoře Králové nad Labem, kam jsme se vypravili samozřejmě kvůli ZOO a safari. Už jsme tam byli hodně dávno a jelikož zahrady se stále mění a ZOO máme rádi, tak proč ne znova.  Na ZOO je ještě čas, tak se projdeme trochu po náměstí v ranním sluníčku. 

Odpoledne při návratu ze ZOO už bylo náměstí v jiném světle. 
Nevím, jestli je na kruháči ještě tato krásná upoutávka na ZOO
Už jistě tušíte, kam se podíváme příště.
 Hezký den. 

10 komentářů:

  1. Lidé většinou spěchají do ZOO, ale historické centrum je moc hezké a mám ho ráda.
    Maruško, měj příjemný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zase město, které celkem dobře znám. :-) Náměstí je tam hezké,vlastně celé centrum jak píše Helenka.
    Jako vždy Tvoje fotky jsou super !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné město, díky za hezkou procházku.

    OdpovědětVymazat
  4. Majko, krásné fotky, nad kterými jsem si zavzpomínala na procházku městem.👍 Tehdy jsme se zdrželi, překročili dobu parkování na náměstí a dostali jsme pokutu. 😃
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Marie, krásně jsi městečko pofotila, je vidět, že jsi měla čas...je to již delší doba, kdy jsem tam naposledy byla a bohužel jsem si ho prošla sama, manžel chtěl jen do ZOO.Tak mám fotek poněkud méně, spěchala jsem.Náměstí je moc pěkné.
    Hezký víkend: Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Zae jedno hezké město,kde jsem ještě nebyla,díky za procházku městem,hezké dny.....

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné město i fotografie. Také jsme se tam toulali, ale to už je hezká řádka let. To jsme ještě měli auto a kluci byli malí...Děkuji za krásnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško,moc krásné fotografie.Trochu to tam znám a děkuji za připomenutí.Je tolik krásných míst,kam se vydat,kdyby to šlo.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za krásné fotografie. Je to zdobné město, místní měli svoje město asi hodně rádi, když věnovali tolik úsilí zdobení fasád. Procházka po městě je určitě rovnocenná svojí zajímavostí procházce do ZOO a safari. Přeji moc pěkné jarní dny a hezkou sobotu, dnes se mi procházka po městě hodně líbila ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Dvůr Králové splývá se zoo, ale město si vůbec nepamatuji. Když jsme tam kdysi dávno byli, fasády určitě nebyly tak vyšperkované.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.