středa 28. dubna 2021

3x3 o jaru 2021

  Těmito fotkami reaguji na výzvu Jarušky. Tři krát tři o jaru. 

Dubnový život v rybníce

Barvy jara v přírodě
Barvy jara v městském parku
Zde měly být původně fotky ze zahrady, na kterou jsem se těšila, ale protože jsem měla naplánováno hodně práce, nakonec jsem zahradu vzdala. Ne, nelekla jsem se práce, ale další den, tedy vlastně dneska a právě v době vydání tohoto článku jsem  v očkovacím centru a bratr mi poradil, abych se před očkováním moc neunavila, abych byla prostě fit a v plné síle. Proto jsem včera šla jen na procházku do parku. V celém parku je vidět jarní zásah s ořezem stromů. 
Čekala jsem v parku více zeleně, ale jaro si opravdu dává na čas. 
A bonus nad rámec výzvy. Stále kvetou sakury
Hezký den   

15 komentářů:

  1. Maruško výzvu jsi pojala opravdu senzačně a udělala jsi velikou radost mně a určitě i dalším netovým kamarádům.. Nevím, kterou fotku bych vybrala jako nejlepší, protože se mi líbí všechny. Krásně jsi nafotila proměny přírody a to hlavně šlo. Děkuji Ti za účast i moc krásné fotografie a přeji Ti krásné jarní dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, další krásné fotky do výzvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny fotografie jsou nádherné, a těžko bych vybral tu správnou.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně pojatá výzva!
    Maruško, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Je pravda,že letošní jaro je opožděné,ale i tak se najde vždy něco zajímavého,díky za krásné fotky....

    OdpovědětVymazat
  6. Skvěle ses zhostila Výzvy a doufám, Marie, že tě očkování ochrání a nebude ti nic. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Tebe absolutně nic nezaskočí, Majko. Nafotila jsi překrásné snímky, přestože si jaro opravdu dává načas.
    Bonus je úžasný, květy sakury se mi moc líbí.
    P.S. Přeji ti, abys očkování zvládla bez problémů!!! Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jaro už je tu všude kolem nás a kdo umí hledat, pěkné projevy jara najde. Jaro přece přijde, i když má trochu zpoždění. Aspoň květy nestačí zmrznout a budou nás těšit dál ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, moc krásné fotečky. Žáby miluju.
    U nás má jaro zpoždění.
    Přeji hezké dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško,nádherné fotografie.Já jsem kvůli žábám táhla manžela k Suhrovickým rybníkům,kde je přímo žabí rybníček a ani jedna žába.Loni jich tam bylo plno,ale to už byl květen.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  11. Majko, krásné fotografie. 👍👍👍 Báječně jsi se s výzvou popasovala.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  12. V našem lese jsme v jednom jezírku dříve také vídávali žáby, ale letos nic, asi se někam odstěhovaly.
    Krásné květy a ještě lepší fotografie.

    OdpovědětVymazat
  13. Marie, ty žáby se Ti povedly nafotit. Já jsem je už dlouho neviděla a nikdy nefotila, takže obdivuji tyto fotky. Koukám, kolik jich je na jednom místě. Líbí se mi i ostatní jarní fotky.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.