pondělí 12. dubna 2021

ZOO portrét z Jihlavy

 Fotit zvířata mě baví. 

12 komentářů:

  1. Maruško, Jihlavská ZOO je prý moc krásná.Syn tam byl a pochvaloval si ji. My jsme se tam při pobytu na Vysočině nedostali. Tak snad to ještě vyjde. Děkuji za krásné portréty zvířat a preji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Ti divocí ptáci všichni čučej jak kdyby jim sebrali nejmilejší hračku :D. Krásné portréty se ti podařily!

    OdpovědětVymazat
  3. Majko, krásné fotky z Jihlavské ZOO. 👍👍👍
    Navštívili jsme jí v červnu 2019 a moc se nám líbila. Znala jsem jí z fotek, vnučky byly poblíž na škole v přírodě a ZOO navštívily. A díky paní učitelce, která tam nafotila spoustu fotek a které pak sdílela, měla jsem možnost udělat si obrázek. Skutečnost byla ještě o moc lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové fotky pohladí po srdíčku, děkuji ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Ti divocí ptáci jsou nádherní.I ostatní portréty zvířat jsou nádherné....

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško,to jsou nádherné fotografie. Jsem ráda, že se naše ZOO líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško,budu se opakovat,ale opět výstavní fotografie.Úplně mě to láká navštívit ZOO v Liberci,ta je nejblíže.
    Ona má zrcadlovka svoji životnost a té mé dochází.Mám ji šest let a za ty roky jsem toho už hodně nafotila.Trochu zlobí a tak mi ji vezl známý do Prahy do servisu a tohle jsem se dozvěděla.Špatně mě ostří a k tomu ještě můj třes rukou,tak fotím jeden záběr několikrát a hodně fotek vyhazuji.Pořizovat si v mém věku novou váhám.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, Maruško! Musím nějakou návštěvu ZOO naplánovat.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jihlavská ZOO je hezká. Líbí se mi její uspořádání

    OdpovědětVymazat
  10. Jihlavskou zoo neznám, ale co je ještě horší, že jak jsem starý, v životě jsem nebyl v Jihlavě. A stejně tak v Hradci Králové.
    Tygr vypadá dobře živený, ale také ve střehu. Nechtěl bych žít v zemích, kde se vyskytují.

    OdpovědětVymazat
  11. Jihlavskou ZOO neznám.Ale fotky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.