sobota 3. července 2021

Procházka Vsetínem

 Vsetín je okresní město ve Zlínském kraji. Sice sem občas vyrazíme i na nějakou zajímavou akci, ale hlavně jsme sem jezdívali za nějakým úředním jednáním. Já jsem tu chtěla kdysi před mnoha lety studovat zdravotní školu, ale všechno dopadlo jinak.  Městem vás provedu tedy fotografiemi z návštěv v různém čase a to spíše po historickém jádru města. 

Vsetín rozděluje řeka Bečva na dvě části v různých výškových polohách. Proto zde najdeme Horní náměstí, kam se podíváme nyní. 
 Nyní se vydáme směrem k řece kolem evangelických kostelů a hřbitova s pěknou obřadní síní.  
Přes most se dostáváme na Dolní náměstí
Odtud pokračujeme do parku 
A můžeme jít na vlak přes náměstí Svobody s velkým pomníkem obětem války. 
Příště vás pozvu do zámku. 
Všem přeji hezký den, krásné prázdniny, hlavně odpočinek v klidu a ve zdraví.

10 komentářů:

  1. Maruško, krásné. Tolik zajímavých staveb, zaujal mě ten atypický kostel. Taky Ti přeju hezké léto prožité ve zdraví. Těším se na ten zámek. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, Vsetín neznám, a proto jsem se s Tebou ráda prošla.
    Přeji Ti hezké léto.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem se tedy pokochala. Nebyla jsem v tomto městě a vidím, že je tam toho tedy hodně k vidění.
    Hezké sobotní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Maru, ve Vsetíně jsem byla jen jednou a to si z toho nepamatuji nic víc, než že to byla služební cesta v pondělí po 17.11.1989 a celou cestu mi šofér, mladý kluk, vyprávěl, co zažil v Praze toho sedmnáctého na Nár.třídě! Vím, že jsme se stavovali u známých v Hošťálkové a zbytek už jsem zapomněla.
    Tak se s tebou ráda do Vsetína podívám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Maru to jsou moc hezké fotografie. Tento kraj vůbec neznám. Kdysi jsme byli na vojenské přísaze ve Frýdku -Místku švagrovi, ale z toho si už nepamatuji zhola nic. Jinak jsem se do těch míst vůbec nedostala a tak děkuji za nahlédnutí a seznámení s městem, které vůbec neznám. Měj krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Vsetín mám ráda, tam se mi líbí, kdysi jsem tam jezdila často :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vsetín vůbec neznám, tak jsem se ráda podívala. Díky.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Podle tvých fotografií je to moc pěkné město a je tam co prohlížet a obdivovat.
    Kdysi jsme při dovolených projížděli s manželem celou republiku,ale zda jsem byli tady si už nepamatuji.Ani v té době jsem ještě tolik nefotila.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  9. Je vidět,že Vsetín je moc hezké město,ale neznám ho,ráda jsem se s Tebou prošla.Měj hezké letní dny...

    OdpovědětVymazat
  10. Je to moc hezké město. Nevěděla jsem, že tudy prochází poledník.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.