neděle 20. února 2022

Když povolil vítr

aneb potkala jsem sněženky.

Prudký nárazový vítr, který na mnoha místech udeřil ničivou silou se konečně trošku uklidnil v sobotu odpoledne. Sluníčko i dobrá viditelnost mne  vytáhlo na malou okružní procházku. Moc jsem nefotila, protože tudy chodím často a fotím stále stejnou krajinu, ale přece jen.  Tentokrát mne lákala obloha se svými proměnami. 

Trochu jsem však předběhla. Než jsem se dostala na hřeben, abych se ocitla sama v poli, musela jsem se zastavit u jedné zahrádky, která je každé jaro bílá a kouzelná. Už kvete, ale v plné síle teprve bude.

A jsem za humny
Když jsem se už blížila k domovu, sluníčko se mnou začalo laškovat.
A když jsem přišla domů, uviděla jsem z okna na obloze vítr. Ne to není déšť. Už jste někdy fotili vítr na obloze? Ten kontrast mne hodně zaujal. 
Vítr tu tmavou oblohu rozfoukal a než slunce zapadlo, opět byla obloha svěží bez temných mraků. 
Avšak v neděli ráno nás čekalo překvapení. Sníh však v naší poloze určitě nevydrží. 
Než jsem vyčistila mrazák, nakrmila rybičky, uvařila si kávičku a čaj, posnídala a napsala tento článek,
je všechno jinak. Sníh opět mizí.
Rozloučím se obyčejnými frázemi, které však opět nabírají na vážnosti. Mějte se krásně, buďte zdraví a užívejte si mír. Omlouvám se, že neodpovídám hned na komentáře. Jste však moc milí, že mi je tu necháváte, všechny vzkazy čtu  určitě odpovím. 

16 komentářů:

  1. Maruško, Ty fotografie oblohy jsou krásné, některé až trochu strašidelné. U nás je dnes sněhu jen maličko, poprašek. Přeju hezkou neděli. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že je aprílové počasí a ty jsi je stihla popsat a ukázat v jednom článku. Jsi šikovná a pohotová. Takto dramatické obrazy oblohy mě zajímají, hlavně když jsem za sklem. Užij si zbytek neděle a děkuji za pěkné obrázky ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Marie, opět krásné dramatické fotky oblohy jsi zachytila. To je teda podívaná. A ty sněženky ..., nádhera. Tolik jsem jich v zahradě nikdy neviděla.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, krásně nafocená dynamika oblohy. Krásné sněženky.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško to jsou moc krásné fotografie s dramatickou oblohou. U nás byl dnes ráno sníh a teď už zase prší a sníh je pryč a zase to začíná pořádně foukat.. Těším se na to opravdové jaro, na sluníčko. Přeji Ti krásný zbytek neděle a příjemný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruš, super fotky s černým a bílým mrakem na modrém podkladu. Ten dnešní sníh neměl dlouhého trvání, ale ráno sněžilo hezky :-) Kdepak, už sníh nechci tak pozdě. Měj hezké dny :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné záběry sněženek i mračen. Pohotová Marie. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Obloha ta tedy umí čarovat. Po včerejším sněhu u nás taky už není památky a dnes drobně prší. Bude zase den vzhledem k počasí nic moc.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Obloha je nádherná i výhledy.Mně se zdá,že u nás je pořád bílá a ta moc k focení neláká.Možná je to tím,že jsme dost v nížině.Že pozoruji dramatičtější oblohu,když vyjedeme někam výše.
    Maruško,měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  10. Drama oblohy vyvážila něžnost sněženek.
    Maruško, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Nikdy jsem neviděla vítr... podobně vídám déšť, ale ne vítr. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty pohledy na krajinu a proměnu oblohy miluji. Krásné záběry!

    OdpovědětVymazat
  13. Majko,Tvoje fotky jsou nádherné.Mám ráda takovou zvněnou krajinou.
    Sněženky mám moc ráda.Viděla jsem,že i před naším činžákem kvetou.Snad to jaro brzy přijde.
    Přeji krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím Maruško moc hezké fotky přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  15. Působivé záběry, a je z nich pomalu znát přicházející jaro.

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou ale těžké mraky, jak duchny našich babiček.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.