čtvrtek 17. února 2022

Procházka s jasným cílem

 


V sobotu 12. února, tedy před pár dny už to venku vypadalo opravdu jarně a k procházce sluníčko opravdu lákalo. Jenže vylákat ven syna je problém, nejraději by seděl u počítače.  Ale byl to nakonec on, kdo dostal nápad zajít si po obědě do cukrárny.  Ovšem ne do města. V Podlesí v části Drážky je po mnoha letech chátrání zrekonstruovaná hospoda a přestavěná na cukrárnu s krásnou vinotékou Na Drážkách.  Vína tedy rozlévají asi jen 4 druhy, ale můžete si zakoupit lahvinku výběrového vína i v dárkovém luxusním balení. Krom toho jsou k mání nejen zákusky a dorty, ale i lahůdky v podobě chlebíčků,  koupit si můžete různé sirupy, paštiky, marmelády domácí výroby, bonboniéry a pod. Moc se mi líbily etikety sirupů. Takový sirup se dá určitě věnovat i jako dárek. V létě je posezení i venku ve dvoře. Kousek odtud, u železničního přejezdu směrem na Vsetín, je motorest s Muzeem veteránů  Oáza klidu, kde si můžete dát o teplý pokrm, potěšit se s lamami a podobně. Ale netuším, zda mají otevřeno i v zimě.  Ostatně, tady jsme byli již několikrát, tak tam tentokrát nepůjdeme a posedíme si v příjemné cukrárně. Ale už se těším na léto, určitě tu nejsme naposledy. 

Restaurace u rybníka v Podlesí je otevřená také jen sezónně. 
Cestou zpět jsme potkali kočičku, která se za námi vydala od protějšího domu. Ovšem jak jelo auto, vystartovala a utíkala přes cestu do svého domácího útočiště. Jako slepice, které přebíhají před auty. Není divu, že tohle počínání mnohá čičinka zaplatí životem. Jakmile auto přejelo, kočička se zase vrátila k nám. 
A já jsem zjistila, že jsem přes zimu hodně zlenivěla a musím se nutit, abych se začala více hýbat. Tak snad příště. Hezký den všem.

12 komentářů:

  1. Maruško na procházku zakončenou návštěvou cukrárny by mě nikdo nemusel dlouho přemlouvat.Žasnu nad tou modrou oblohou.My jsme byli o víkendu u sestry v Polabí,ale tak modro tam nebylo.Krásné fotografie jsi pořídila.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, to byla moc hezká vycházka a hezké fotografie jsi pořídila. U nás také bylo v sobotu hezky a vyšli jsme si se synem z Hřenska do Janova a přiznám se, že výšlap mezi skalami
    a výstupy do kopců mi daly zase zabrat. Zpět do Hřenska už to bylo s kopce, ale zase jsme museli pospíchat, abychom nesestupovali mezi skalními útvary za tmy. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle procházka měla opravdu super cíl!
    Maruško, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, procházka se zakončením v cukrárně = ideál. Mají tam pěknou vinotéku a ty etikety se mi taky líbí. Opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Takové zakončení vycházky nemá chybu. Podle fotek hezké prostředí a zřejmě je i z čeho vybírat.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super vycházka se sladkým zakončením,super cíl...

    OdpovědětVymazat
  7. Marie, ještě, že to tam mám tak daleko, to by kila naskakovala, ale cíl vycházky je to náramný. Krásné to tam máte a jak je přítulná ta kočička.
    Sortiment mají bohatý a snad je prodej těch produktů uživí. Moc hezký článek jsi vyrobila. Zdravím a mávám Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruš, cukrárna vypadá hezky. Však už ten domek potřeboval opravu, léta chátral s rozbitými okny a v každém z nich seděl starý plyšový medvěd. Den poté, co jste cukrárnu navštívili, jsme se známými jeli okolo a cukrárna nás zaujala. Asi se tam brzy podíváme. Ať vás tam nahoře neodnese ten protivný vichr :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych si dala říct, teď mě chození baví, když nemám auto. Možná se dám zlákat příště v městě, kde je hned u autobusového nádraží cukrárna U tří koček (postaru U šesti stehen). Už jsem dlouho nikde jen tak neposeděla a mám vždycky dlouhé čekání na autobus. Dobrý nápad, zřejmě jste si návštěvu užili. Jen tam asi nebudou mít podobný sortiment, ale pečené čaje určitě. Užívejte si dobrot v pěkném prostředí :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná cukrárna a s bohatým sortimentem. Maruško, také jsem zlenivěla, už aby bylo jaro a práce na zahrádce. Minulý týden jsme šli na prochátku a bylo to náročné. :-( U nás je tento týden silný vítr a mě se v něm špatně dýchá. Zdravím a "sportu zdar". :))

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, já jsem líná někdy i myslet...:-))) Také se budu muset začít rozhýbat, ale ty vichry v poslední době mi vadí.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý nápad jak se donutit k nějakému pohybu! Asi si taky změním cíle svých plánovaných výletů! I já na sobě pozoruji, že jsem přes tuto nezimu zlenivěl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.