sobota 19. února 2022

Výprava za sněhem

Minulou neděli venku sice trochu foukalo, ale vyšli jsme si s manželem kousek za humna. No vlastně kousek dál za humna, měli jsme v plánu dojít k veselskému vleku. Lyžarský svah nad obcí Veselá se zasněžuje a čile se tam lyžovalo. Venku vlastně není kromě výhledů co fotit a viditelnost také není úplně ideální.  

Na Velkém Javorníku a na Radhošti už jste se mnou někteří byli a mohli si prohlédnout tato místa z blízka i na tomto blogu. Na Lysou horu bych se ráda ještě podívala, byla jsem tam jen jako dítě a pak v pubertě, ale stále mne ta hora láká. Jen síly už na dlouhou tůru nejsou. Přeceňovat se a dělat starosti horské službě nechci. No to bylo jen tak na okraj. Opustíme pohled na Beskydy, přehoupneme se přes kopeček směrem a máme výhledy do údolí ke Vsetínu a Bystřici pod Hostýnem. Proto se také protější hřebeny nazývají Hostýnsko-vsetínská hornatina. 
Tady na vršku fouká ale opravdu silně a nepříjemně. Jižní vítr a při tom je hodně studený. A jít proti větru a stále stoupat do vyšších poloh jsme nakonec vzdali. Jelikož zem je stále ještě dost promrzlá, pustili jsme se směle přes louku do dědiny pod námi. Je to Podlesí, část Valašského Meziříčí. Výprava za sněhem tedy nedopadla, sníh jsme neviděli. :)
V jedné zahrádce jsem uviděla první sněženky, ale byly hodně ve stínu. 
I když jsme nešli daleko, byla jsem z jarního povětří docela unavená a už mne nebavilo ani fotit. To je tak se mnou vždycky, když mne rozbolí záda a čekám zhoršení bolestivé ataky. Už jen touha být doma. 
Ale kočičce, která se schovávala pod autem můj foťák neodolal. 
Hezký víkend všem. Dneska jsem se donutila opět k malé procházce, ale zajímavější to bylo pro focení až jsem byla skoro doma. Tak to zase příště.

8 komentářů:

  1. Marie, krásná procházka, i když v tom větru je to obdivuhodné. U nás dnes tak fičelo, že jsme nikam ani nešli, tedy jen na ranní procházku s Terri. Kočička pod autem je hezounká...
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné procházení spolu s vámi a kočičku bych okamžitě vzala domů, je mi jí líto. Takhle mi jednou vypadl z okna můj kocourek a tři dny jsem ho hledala - také v zimě, až mi někdo zatelefonoval, že běhá od auta k autu, která zaparkovala a schovává se pod jejich teplými motory. Je mi líto každého opuštěného tvorečka. Měj se moc krásně a ať nic nebolí.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, je u vás moc krásně! Vítr byl opravdu pořádný, ale snad už se uklidnil.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotografie.U nás občas sluníčko také vykoukne a vždy toho využiju a jdu ven.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Maruš, prima procházka a kočička je krásná, udělala si mi radost :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marie moc hezké fotografie, když jdu ven,jsem ráda za pár fotografií,které pořizují čím dál méně. Raději si vše bez potíží ukládam do paměti. Tím více si prohlížím blogy a kocham se.

    OdpovědětVymazat
  7. Je zajímavé, že ty plnokvěté sněženky vykvétají dřív než ty klasické, tady to pozoruju už několik let. Sousedka je má kousek od našeho plotu, takže vidím jak na tom jsou a můžu srovnávat s mými klasickými. Ty než vždycky začnou vůbec vylézat, ty její už nádherně kvetou. A to je mám jak na slunných místech tak i stinných. Tady dneska ráno nemilé překvapení v podobě lehkého sněhového poprašku....

    OdpovědětVymazat
  8. Bez sněhu je to přece jen už veselejší.

    Lysá hora je krásná dominanta, byli jsme tam už nejméně 5krát, na Radhošti (a Pustevnách) také, na Velkém Javorníku však jen jednou, přestože jsem k němu z rodného města měl nejblíže.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.