čtvrtek 24. března 2022

Blíž ke stromům

 Kůra stromů i staré pařezy mne vždy přitahovaly.  

Ptáčci pozpěvovali v korunách ale tak vysoko, že jsem je neviděla a když jsem je zahlédla, zase se mi do foťáku pletly větve. 
V rybníčku je málo vody. 
Mějte se krásně. 

16 komentářů:

  1. Krásné záběry, ty detaily kůry stromů jsou úžasné. Mám ráda stromy a v lese obdivuji, jak má každý strom jiný typ kůry a jinou korunu. Tentokrát je příspěvek na jedničku s *

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotečky, líbí se mi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, svět mechů a lišejníků je zajímavý, jen se to mnohdy špatně fotí. Ty jsi to zvládla parádně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. On mi počítač psal samé nesmysly a chyby, tak jsem to musela smazat. Chci jen podotknout, že i přes větve je vidět ten ptačí krasavec a že i mne děsí ten nedostatek vody. Snad brzy už konečně zaprší.

      Vymazat
  5. Maruško to jsou krásné detaily a nádherné stromy,. také si všímám krásných stromů a jejich koruny mě mnohdy fascinují svojí krásou a pravidelností. Přeji Ti krásné jarní dny

    OdpovědětVymazat
  6. Fascinující fotky, Maruško!
    Přeji hezký jarní den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Také mě přitahují.Nádherné detaily.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za pěkné jarní fotky a těším se na plné jaro ☺ Jsou to nádherné detaily kůry stromů s lišejníkem a mechem, takové mám i na stromech doma. Přeji hezký den ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké jarní fotky. ☺ Také mě fascinuje svět mechů a lišejníků, mají zajímavé tvary.
    Přeji hezký den. ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, taky mám ráda staré stromy. Moc hezky jsi vše vyfotila! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Pařez se na dlouhých procházkách hodí jako příjemné místo k posezení a svačině a poučenější z letokruhů určí jeho "životopis". Vůbec v lese je nádherně a když tam projede nějaký vůz lesní správy, hned pochopíme, co ve městech dýcháme a jaký čistý vzduch v lese je.

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou nádherně zachycené detaily stromů! Úžasné! Staré stromy jsou opravdu krásné. U nás v potoce je bohužel také málo vody, alefotky z rybníčků jsou hezké!

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou krásné fotky, člověk má hned náladu vyrazit na procházku. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Takové fotky mám moc ráda. Díky. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.