středa 6. dubna 2022

Zima se nevzdá

..tak snadno. Přesto doufám, že tento pohled z okna už je poslední v letošním jarním období.  Fotky jsou z neděle, kdy už sněhu ubývalo, ale trochu vysvitlo sluníčko a já jsem jen tak přes špinavé okno vyfotila rozdíl teplot v různých nadmořských výškách. Včera u nás proběhla rajonová očista a tak už snad budu moci okna umýt. I když zatím se mi moc nechce. :-D

Vidím, že na zahrádce bylo ještě v neděli také trochu sněhu, škoda, že to mám dál a nechtělo se mi tam jít, ale jarní kytičky by ve sněhu vypadaly zajímavě.  Manžel tam byl v sobotu a prý bylo 5 cm sněhu.

1. Moc krásné výhledy na hory. Takové mám moc ráda. U nás sněhu moc nenapadlo, ale byla docela zima. Dnes už je to lepší, ale včera celý den pršelo a sníh který chvílemi padal, hned zase roztál, což je dobře. Dnes se trochu oteplilo, ale prý to není na dlouho. Necháme se překvapit. Je duben a tak můžeme čekat všechno možné. Měj krásné jarní dny Maruško.

1. Já jsem zase byla docela ráda, že trochu sněhu napadlo, když pak byly ty noční mrazy. Doufám, že tak nepromrzla moc semínka, co už jsem v zemi. Zalévat nemusím, přeháňky se dostavují. Dneska už svítí sluníčko, ale fouká. Ano duben je v počasí hodně vrtkavý.:)

2. Dneska vyskočila teplota ze včerejších cca 7°C na dvojnásobek, ale pro změnu zas fouká silný vítr. A každou noc prší. Včera v noci muselo i sněžit, protože ráno bylo na Kozlovském kopci bílo, u nás tedy ne. Naštěstí....

1. I u nás je už tepleji a svítí sluníčko a včera a dnes v noci pršelo. Vítr fouká také. No v dubnu ještě za kamny pobudeme.

3. Ty máš krásnou vyhlídku :) To se mi líbí.
    Zdraví Marie

1. Výhledy mám krásné na více stran, tohle vidím, ze svého pokoje přímo od počítače. Ale bydlet na kopečku má i své nevýhody. Z každého výletu se už unavený poutník vrací do kopce. A ve větším výhledu nalevo mi vadí další panelák. Super to mají až v tom třetím, tam už jim nic nebrání ani ve výhledu na naše město a do dalšího údolí. :)

4. Maruško, pěkné výhledy, krásná krajina, a na okna vlítni, až bude teplo. To za tebe nikdo neudělá.
    Ráda k tobě chodívám. Jiřina z N.
    Posílám pozdravy na Lysou Horu, to je let, co jsme tam šli s přáteli z Příbora!!! a dala bych si nějaké to štramberské ucho...

1. Jiřinko, štramberské uši jsem si koupil nedávno na jarmarku v Rožnově. Na Lysé hoře už jsem nebyla ani nepamatuju. Netroufám si na takovou tůru od vlaku. Ale třeba se někdy podaří. Chtěla bych se podívat na Ondřejník v létě. V zimě tam bylo smutno a v létě už byla v provozu nové turistická chata a vypadalo to tam skvěle. Okna za mně nikdo nudělá to je pravda. A už se má oteplovat, tk na to paki vlítnu. Však mám dobrého pomocníka, takový speciální vysavač na tyčce. Už se bojím v 6. patře lézt po parapetu. Vždycky se na to musím připravit hlavně psychicky. :)

5. No zady v polabi i pres zpetne zachvevy je jaro uz v plnem proudu.m

6. No zady v polabi i pres zpetne zachvevy je jaro uz v plnem proudu.m

7. Maruško,to jsou nadherne vyhledy.My vidime na Krkonose a tam snih chvili ještě bude a dokud bude,moc tepla si dole neužijeme.
    Měj hezke dny

8. Včera bylo odpoledne docela hezky, ale v pondělí jsem viděla na Orlické hory a byly bílé...
    Už si asi všichni přejeme jaro, že.
    Maruško, měj příjemný den. Helena

9. Maruško, Ty máš hezké výhledy. Já jsem okna nečistila, pořád nejsem v kondici. Nikdo je za mě neumíme, takže se nic neděje... Měj se hezky. Lenka