čtvrtek 25. května 2023

Zpívající fontána a další

 Pomalu se blíží náš zájezd a já jsem si procházela plán zájezdu i na mapách turistických, leteckých a fotomapách a tak jsem se trochu zasnila i nad videi natočenými na dřívějších zájezdech nebo dovolených. Možná jsem při článku z Marjánek video fontány vkládala, ale tak nějak aby to tady tak dlouho nestálo, tak si dáme opáčko.

A protože jistě nejsem sama, komu se všelijaké fontány líbí a přitahují ho, tak si dáme ještě jedno video
a to z dovolené v roce 2018. Fotnány ze Svitav, České třebové, zámku Lysice, Mohelnice a Kroměřiže.   
Hezký den

15 komentářů:

  1. Maruško, já hlavně ráda cestuji a poznávám a pořád říkám, dokud můžete, neseďte doma a zajeďte si někam, to je pak "bohatství", které nám nikdo neukrade. Tak hlavně přeji, aby váš zájezd byl na 1* a hlavně, aby to všichni ve zdraví zvládli. Snad i vedoucí zájezdu bude rozumný, protože běhat s jazykem na vestě není vždy příjemné. Přibalte si opalovací krém, protože já jsem v Olomouci narychlo kupovala. Ať vám vyjde počasí. 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Maruš, pokochala jsem se. Fontány mám ráda, bylo to moc hezké, děkuju🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, fontánu v ML jsem viděla zpívat několikrát, je to hezký zážitek. Obrovský jsem měla z fontány v Barceloně - to je velkolepá podívaná!
    Moc tě zdravím a přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám že Třebovský máš jen ty u nádraží, ve městě jsou ještě dvě další. Tedy vlastně tři, ale ta jedna je taková nějaká nemocná či co. Sotva z ní něco cáká.... Svitavskou znám moc dobře, hodně se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, přeji pěkné počasí a pohodové zážitky 🍀 Fukcarinka

    OdpovědětVymazat
  6. Je to nádherné.I v Turnově máme malou fontánu,ale když k ní přijdu zrovna nejde.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. U těchto fontán je pěkné, že každá je jiná, nápaditá je ta s otáčející se (země)koulí.
    Zpívající fontána v Mariánských Lázních je asi naší nejznámější a nejhezčí proměnlivými tvary tryskající vody a hezké je také to, že je u ní vyvěšen program, kdy jaká skladba bude vodní efekty doprovázet.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem u zpívají fontány v Mariánských Lázních stála a slzela.Právě hráli-Na krásné modrém Dunaji.Bylo opravdu dojemné.
    Maruško,přeji ti překrásný víkend ♥ Eva H.

    OdpovědětVymazat
  9. V Mariánských Lázních jsme jednou byli na Štedrý den, takže jsme fontánu nějak nezaregistrovali.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, fontány jsou prima, jak ty tuzemské, tak venku, ale Mariánskolázeňská je u mne na jednom z prvních míst ( zatím ), také kašny a třeba i vodní hrátky.
    Moc hezký příspěvek a fotky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné pokoukání, díky za to. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. Preciosos vídeos y post, gracias por compartir. Saludos desde el norte de España.

    OdpovědětVymazat
  13. Máš-li smutek na duši, zajdi k tetě Maruši.
    Její toulky s foťákem rozjasní tě úsměvem.
    Když na duši chmury byly, fontány, ty potěšily.
    Marie stále radost rozdává,
    budiž jí za to převeliká chvála.
    Díky.

    OdpovědětVymazat
  14. Můj přítel jako vodař má fontány v oblibě, často je fotí a fotky publikuje. Já jsem tím samozřejmě "postižená" taky. Tvoje fontány jsou pohlazení po duši, Majko. Zpívající fontánu jsem neviděla a zřejmě už těžko uvidím, takže tvoje video je pro mě jedna báseň. 😀

    OdpovědětVymazat
  15. Mariánky, moje srdcovka. Od nás je to relativně blízko, jezdíme tam často, několikrát jsme tam byli na týdenním pobytu. Jsou to pro mne nejkrásnější lázně v Čechách.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.