sobota 25. listopadu 2023

Když se pere podzim se zimou

 
V poslední době jsme se tak trochu potýkali s nachlazením a přiznám se, že ven se mi vůbec nechtělo. Listopadové proměny počasí během jednoho dne jsem pozorovala z okna a některé zvláštní světlo mě donutilo vzít do ruky i foťák. Ale fotila jsem přes dvojité sklo okna. Dnes nám do rána trochu nasněžilo a i během dne se sněžení střídalo se sluníčkem. Odpoledne jsem musela jet na zahradu na svolanou schůzku zahrádkářů a pár fotek ze zahrádky jsem tedy také pořídila.

Schůzka byla naplánována až na 15 hodin a domů jsme tedy jeli až za mírného šera. 
Hezký den

28 komentářů:

  1. Musíš mít krásně vycíděná okna - vůbec bych nepoznala, že některé fotky jsou přes sklo. Mám takové ty "dramatické" mraky ráda, nedivím se, že jsi sáhla po foťáku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani né, spíš nyní nevím, kdy je umyju, doufám, že ještě bude některý den tepleji. On si to ten foťák nějak přebral. :)

      Vymazat
  2. Máš nádherné výhledy z okna.To by se mi líbilo,vidět na město a kopce.Já mám pouze hezký výhled z jednoho okna a často
    si ho fotím,protože když sejdu ze třetího patra nevidím nikam.Fotografie květin se sněhem jsou nádherné.U nás více prší,jak sněží,
    ale teď jsem vykoukla z okna a přeci jen je poprašek.
    Maruško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, také tu pršelo, tohle je první sníh. Včera jsme byli kousek výš, blíž k horám ve Frenštátě pod Radhoštěm a tam bylo tedy podstatně více sněhu. Za ty výhledy jsem vděčná, ale zase když se člověk vrací unavený domů z výletu, tak musí šlapat do kopce. To byl také jeden z důvodů, proč jsem zanevřela na kolo a pak už to stejně s kolem nešlo, když se mi objevila oční?
      vada dvojité vidění. Ale to je prý něco v mozku a nedá se s tím asi nic dělat. operace očí by nepomohla. Naštěstí je to jen na určitou vzdálenost.

      Vymazat
  3. Maruš, ty tvoje výhledy z okna ti závidím, to je paráda. Krásně ti kvete čemeřice. Ted se opravdu pere podzim se zimou. Svítí sluníčko a během pár vteřin obloha zčerná a sněží. Měj se hezky🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta bílá čemeřice fakt krásně vykvetla na podzim a nyní do ní sníh. Byla jsem nakonec ráda, že jsem tam jela to omrknout. Ty výhledy máme, ale návraty domů vždy do dlouhého kopce. :)

      Vymazat
  4. Maruško, výhled máš tedy fantastický!
    A fotky ze zahrady se mi moc líbí, je to taková nostalgie...
    Přeji hezké a hlavně zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško zdravím, moc hezké fotografie. Mám to na zahradě podobné - znovu nakvetlé keře růží, pocukrované sněhem... Přeju hezké dny, hlavně ve zdraví. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Marie, nádherně jsi fotila, ale ty květiny se snížkem u mne vedou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brala jsem si foťák, protože jsem si myslela, že tam něco takového najdu. Růže jsem sice ostříhala, ale měly ještě poupata, tak jsem je nechala a nyní se z nich staly modelky. Kdysi jsem v období adventu fotila jahody takto zasněžené. Měli jsme na zídce řádek stáleplodících a to bylo moc hezké. Připadala jsem si jako Maruška z Dvanácti měsíčků, co šla v zimě pro jahody. :)

      Vymazat
  7. Maruško,zdravím,máš moc hezký výhled z okna na kopce,ale snímky zasněžených růží vedou,krásné.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou to kouzelné fotky. Ty kopce. Ty mraky. To slunce, které do nich svítí a tak vypadají černější, než jsou ve skutečnosti. A fotky růží se také moc povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mraky na prvních fotkách skutečně takové tmavé byly, protože ten den se stále dokola střídalo sněžení se sluncem a právě to zvláštní světlo v krajině mě donutilo ten foťák vzít. Hned byla v pokoji tma, venku vločky jako peříčka a když mraky odtáhly, tak v dálce bylo černo.

      Vymazat
  9. Moc hezké fotografie Maruško. U nás je přes 10 cm sněhu a mrzne. Doufejme že tak řádně budou Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se říká, Kateřina na ledě, Vánoce na blátě. Pokud bude mít pranostika pravdu, tak Vánoce moc bílé nebudou.

      Vymazat
  10. Bezva výhledy z okna máš. U nás včera docela dost nachumelilo, ranní pohled z okna skýtal pravou zimu s modrou oblohou a i sluníčkem. Dnes sníh ještě leží, ale obloha je šedivá.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do neděle ráno sněhu opět přibylo, ale jeli jsme do Frenštátu pod Radhoštěm, to je blíže horám a trochu výš a tam sněhu leží o něco více. Dneska je tu také šedivo.

      Vymazat
  11. Čemeřice je nádherná! mě tahle zašla mezi prvními z těch plnokvětých pastelových čemeřic. Už z nich nemám ani jednu .... Tady nasněžilo a mělo by dneska sněžit celou noc, tak jsem zvědavá co mě ráno bude čekat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás nyní od včerejška také sněží. Manžel byl před chvílí venku a prý tam i dost vyfukuje.

      Vymazat
  12. Podzim je nádherně barevný, Majko, je to moje nejoblíbenější období, jenže už fotím jen málo a fotky ukládám do složek, kdyby se náhodou někdy hodily. Záběry máš úžasné - podzimní barvy, dramatická obloha a k tomu sněhový poprašek. Tvoje zahrada je pořád moc krásná. Tohle prostě nemá chybu. 👍😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji za návštěvu, tvoje fotky se mi vždycky moc líbily. Byla jsi takovým mým velkým příkladem. Ale také umíš krásně péct a fotit své krásné výtvory a postupy. Měj krásné svátky.

      Vymazat
  13. Zase na druhou stranu vzniká v přírodě nádherná podívaná a moc nás to v lesích touto dobou baví. Teď už ji tedy zdobí hlavně smích, ale všechna období mají svoje kouzlo

    OdpovědětVymazat
  14. Preciosas fotos invernales, me han gustado mucho. Por aquí todavía no ha llegado la nieve, saludos desde el norte de España.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.