úterý 5. prosince 2023

Už zase...

 ... koukáme jen z okna. Sotva se syn jakštakš  zotavil z nachlazení a nastoupil do práce, po týdnu byl na hromadě zase. Už jsme z toho docela zoufalí, protože se s respiračními potížemi potýká vlastně od září. Vždy s krátkými návštěvami v práci.  Než šel k doktorce, udělal si test na covid s pozitivním výsledkem. Lékařka mu nasadila lék, který je přímo na covid a předepisuje se pacientům s nějakou další komplikací. Všichni v rodině jsme řádně očkovaní a možná i proto měla nemoc docela klidný průběh a já ani manžel jsme se naštěstí nenakazili. Přesto jsme chodili ven jen v nutných případech, třeba do lékárny nebo nakoupit. Dneska už je i syn negativní, ale lékařka ho ještě nechala doma. 

Následující fotky jsou focené mobilem
Trochu jsem si hrála  a  zkusila mobil v ruce otočit. 
Vzpomněla jsem si na zamrzlé balkónové okno, ale pozdě. Sluníčko už zaúřadovalo.
 Všem přeji klidný Advent a hlavně zdraví. 

8 komentářů:

  1. Maruško hezké záběry z Tvého okna. Přeju všem hlavně zdraví, na mne vlezl taky nějaký moribundus. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ty se také brzy zotav. My už jsem snad nejhorší zažehnali a jsme stabilizováni a negativní. trochu mi to vzalo náladu, ale snad bude lépe. Už se zase těším na Vánoce.

      Vymazat
  2. Maruško, závěry jsou úchvatné i z okna!
    Moc vám přeji rychlé uzdravení, ať si můžeš užít advent....
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko. Michal už je na tom mnohem lépe a my jsme to naštěstí nechytli. Já jen mám problémy s páteří, koncem ledna zahájím rehabilitace. Ráno vstanu v pohodě, ale pokud mám více práce ve stoje nebo i chození, tak kolem poledne mě chytnou silné palčivé bolesti, nepomůže žádný prášek, jen si lehnout na znak, napolohovat se a bolest se vytratí. rentgen ukázal, proč se tak děje a lékař věří, pravidelné cílené cvičení pomůže. Budu věřit.

      Vymazat
  3. Ještě že bydlíš tak vysoko a máš takové výhledy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty výhledy jsou super, ale zase na druhou stranu každý návrat z nákupu ve městě nebo z výletu je do kopce a když už je člověk unavený a nejede doprava, tak to dá zabrat a proklínám to bydlení na kopci. :-D Když ale jdu na zahradu přes Krhovou do kopce, tam nejede doprava nikdy, také tam bydlí lidi a dojíždějí do práce, musí chodit ten kopec každý den. :)

      Vymazat
  4. I z okna jdou udělat pěkné fotky :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.