neděle 24. prosince 2023

Krásné vánoční svátky

vám všem přeji. Hlavně je prožijte ve zdraví a klidu.

Stihla jsem nakonec i výstavu vyřezávaných betlémů u nás ve Valašském Meziříčí. Výstava byla obsáhlá,  počínaje malými a konče velkými rozměrnými exponáty i pohyblivými.  Vlastně zde návštěvník najde i malované obrazy na dřevě i keramická figurková díla. Já zde představím detailní záběr na exponát přivezený z Rožnova pod Radhoštěm. A jelikož už nestihnu více, představím celou výstavu někdy později. 

Ještě jednou, krásné svátky všem.

12 komentářů:

  1. Maruško, děkuji za krásné podívání a přeji příjemné a klidné Vánoce k vám domů. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,krásné vánoční svátky

    OdpovědětVymazat
  3. Maruš, krásné a spokojené Vánoce celé Tvé rodině🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, tolik hezkého u tebe na blogu!
    Přeji klidné svátky plné pohody a pokud se umoudří počasí, dopřej si i vycházku s fotoaparátem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Betlém z Rožnova jsem si prohlédla a dost mi připomíná ten, co mu postavili i speciální "pavilón" v Horní Lidči. Je to jeden z nej betlémů, které jsem viděla. Těším se na daší fotky, které jistě uveřejníš.
    Přeji spokojené a hlavně klidné, ve zdraví prožité Vánoce - Tobě i rodině. Hana 🎄

    OdpovědětVymazat
  6. Výstava byla opravdu úžasná :) Přeji krásné vánoční svátky ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Trochu dodatečně taky přeju krásné svátky, resp. to, co z nich ještě zbývá.
    Betlém je krásný - jsem ráda, že jsem se mohla kouknout aspoň na tvých záběrech.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško přeji Tobě a všem kolem Tebe pohodové ve zdraví prožité dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji krásné dny do konce roku a ještě lepší v tom novém. Betlém nádherný!

    OdpovědětVymazat
  10. Krása Maruško,já přeji Tobě i celé Tvé rodině šťastný Nový rok, hlavně ZDRAVÍ 💙

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.