pátek 8. prosince 2023

Malá zimní procházka

V pondělí bylo nádherně, ale já jsem se hned ráno dala do pečení perníčků a opět mě rozbolela záda, tak jsem odpolední plánovanou procházku zrušila. Ale v úterý jsem si ji nenechala vzít. Syn měl už test negativní, což mi zlepšilo náladu a nic mi nebránilo se trochu brouzdat sněhem.  Jestli chcete jít se mnou, jste vítáni. 
Těšila jsem se na focení malých rampouchů na stromech a keřích, ale to se nekonalo. Sníh na stromech neroztával, spíše opadával svou tíhou. Ale nakonec přece jen až ve městě u jednoho plotu. Ale tam jsem zase nechtěla moc šaškovat a tak jen rychlý cvak. 
Hezký den

11 komentářů:

  1. Maruško,nádherné fotografie z procházky.Ráda se procházím v zasněženém lese.
    Ve městě nám sníh skoro zmizel,ale dnes jedu na kontrolu k lékaři do Liberce a tak plánuji,
    kam se potom podíváme.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško to je nádhera. Já se teď asi moc má procházky moc nedostanu kvůli manželově nemoci. Škoda, ale věřím, že se brzy uzdraví a bude líp.

    OdpovědětVymazat
  3. Procházka byla určitě pěkná, vždyť ta krajina je pěkná a fotky se povedly. Zimu také ráda fotím, ale upřímně, raději se procházím třeba na podzim a proto jsme si také nadělili pod 🎄 podzimní pobyt. Škoda, že moc nevidím tu tabuli, mě vždy zajímá, co tam je. 😏

    OdpovědětVymazat
  4. Já si po minutkové úpravě hovězí roštěné,kdy jsem si nakonec dal tuplovanou porci, ještě na chvilku sedl k internetu, abych prohledal recepty, jestli někdo něco nedělal jinak než já. A při té příležitosti jsem přišel popřát hezký Advent. Fotky jsou opravdu okouzlující. Jak se říká nejen televize, ale i příroda je mocná čarodějka.

    OdpovědětVymazat
  5. Maru, to jsem si pošmákla na chuťovkách tvých snímků. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám takové procházky zimním lesem ráda. Takže jsem si Tvoje fotečky užila.
    Pěknou sobotu a i zítřejší druhou adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Na takovou procházku přijmu pozvání vždycky moc ráda!
    Krásné fotky, Maruško!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké zimní fotky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Maruško moc hezké fotečky, hned bych se šla projít taky ale ted sama nemohu a manžel pořád v práci. U nás prozatím taky vše pod sněhem .Hezký advent a příští týden přeju. Děkuju za komentíky

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško moc hezká procházka s Tebou zimní krajinou, jako z pohádky... Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško jsem tu ještě jednou, tentokrát s přáním hezkých Vánoc, užij si je ve zdraví. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.