pátek 8. března 2024

Jen tak kytička pro vás

U příležitosti svátku žen děkuji všem ženám, které pravidelně navštěvují mé blogy a samozřejmě i těm, které náhodou klikli na tento odkaz, když šli právě kolem. Všem vám přeji krásný slunečný den, přeji ať máte kolem sebe jen usměvavé tváře, ať se vám daří vše co děláte, ať se vám splní vaše přání. 

 

20 komentářů:

  1. Majko, i já přeji krásný den, i když už se pomalu chýlí ke konci. 🌹🌹🌹
    Fotka je nádherná.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. I když už tak neslavíme, jsme rády, když si někdo vzpomene. :)

      Vymazat
  2. Marija, to je moc krásné, kytička i přání. Také tobě hezký den žen, nebo tedy večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Já přeju krásné všechny následující dny (přát jen ten dnešní, když z něj zbývají jen dvě hodiny, mi přijde málo :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem tu už podruhé a píšu až teď, chci poděkovat, že jsi všem ženám popřála k svátku a někdo se k tomu ani nehlásí. Já ano a včera byla Noční linka na téma Slavíte MDŽ? Příspěvky, které jsem slyšela, byly všechny souhlasné a ti, co zažili bývalé oslavy třeba na pracovišti, rádi vzpomínali a pěkně o tom mluvili.
    Takže i Tobě přeji nejen krásný svátek, ale i další dny plné klidu a pohody. Mám také na blogu kytičku. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky vzpomínám, jak se muži u nás v práci změnili a byli pozornější. Dneska aby se muž bál projevit trochu uznání a už bude nařčen z hrašení na pracovišti.

      Vymazat
  5. Maruško, díky za krásný snímek tulipánů a za mne, proč by se neměly ženy oslavovat?Já obvykle dostanu od manžela kytku.
    Přává mi i dcera. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem dostala kytku od manžela, syba i dcery. Starší syn bydlí už v jiném městě a tak alespoň napsal SMS.

      Vymazat
  6. Moc hezké Maruško.Děkuji. Také mi manžel dál tulipány a frezie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to milé, i když se nic neslaví, alespoń malá pozornost. Také jsem dostala kytičky, mám je na sousedním blogu.

      Vymazat
  7. Maruško, opožděně krásný a nejen sváteční den i tobě.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Už sice neslavíme, ale jsme rády za malou pozornost.

      Vymazat
  8. I já přeji i když opožděně krásné jarní dny všem ženám..🌹💕

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Maruško moc hezká fotečka

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, děkuji a přeji pohodové dny- ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná fotografie, Majko! 😀

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.