sobota 25. května 2024

Oba konce duhy

 Dnes ráno mne manžel přivolal k západnímu oknu, ale škoda, že tak neučinil dříve. Odpoledne takto duhu vidět nemohu, ale ráno mám šanci vidět oba konce. I když není moc zřetelná, přesto jsem ještě nějaké zbytky stihla mobilem. Obrázky si určitě zvětšete. 

Jinak nevím, kam dřív skočit, jestli jet na výlet na zahradu nebo něco užitečného udělat doma. Nebo jen zpracovat fotky z výletu. Ale na všechno dříve nebo později dojde. jdu vařit.:)
Hezký den přeji všem. 

19 komentářů:

  1. Zajímavý přírodní úkaz 🌈🌈

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máš štěstí, já takhle šanci nemám. Ono pokud opravdu člověk není zrovna v nějaké výšce tak vlastně tohle nevidí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Buď výška nebo před domem velký volný prostor třeba pole a výhled do dálky. Kdysi se to podařilo krásně blogerce Dáši. Nějak se odmlčela.

      Vymazat
  3. Tohle se mi fakt sát nemůže! krásná podívaná!
    Maruško, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji? Jen škoda, že nebyla výraznější. Ale co bych ještě chtěla, že?😀

      Vymazat
  4. Maruško, tak toto já z oken těžko uvidím. Z obou stran máme vysoké stromy ze sousedních zahrad. Fotky jsou úžasné. Přeji ti moc krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ty máš z oken jinou podívanou. Tvoje fotky ptáčků jsou úžasné. To zase nemám já.

      Vymazat
  5. Maru, je tam krásně vidět oba konce duhy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou se u nás duha ukáže odpoledne a k večeru na druhé straně směrem k Rožnovu na východ a ze severního okna ji nemohu vidět celou.

      Vymazat
  6. Pěkně jsi ji zachytila a duhu mám moc ráda, někdy ji vidíme u kuchyňského okna. Ovšem ne celou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto jsem ji viděla po druhé za těch více než 40 let, co tu bydlíme. Většinou bývá na druhé straně a tam vidím také jen kousek.

      Vymazat
  7. Maruš, ráno jsem duhu ještě nikdy neviděla, vždycky jenom večer🌈 To je nakonec fajn, že nevíš kam dřív skočit, aspoň nemáš čas stárnout😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možná pravda, že nevnímám stárnutí, ale ono na sebe chce upozorňovat.Právě nám mají rozkopat znova horní část zahrady, co rostlo v cestě jsem přesadila zatím do truhlíků a květináčů. Nevím, jestli to přežije. Lilie mají poupata a nyní, jak do toho napršelo, tak všechno shnije. Chtělo by to nyní jezdit vylévat vodu z truhlíků, ale trávit kvůli tomu vždy 2 hodiny na cestě, na to už nemám ani chuť.

      Vymazat
  8. Duhové fotky se moc povedly - vidím oba konce duhy.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  9. Você então tem 2 potes de ouro?! Me dê ao menos a metade de 1! Meu nome é Eduardo. São Paulo, Brasil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.