pondělí 28. října 2024

Zájezd 2024 - Slovensko - Salaš Syrex, Zázrivá

 

Poslední zastávka našeho zájezdu již byla jen tak relaxační na krásném místě v podhůří Malé Fatry, kde se v obci Zázrivá nachází moc krásné místo Salaš Syrex. Najdete tu kromě restaurace i ubytování a obchůdek s mnoha specialitami.. Doporučuji prohlédnout krásné stránky. Dobře jsme se navečeřeli protáhli a pak už jen cesta domů s jednotlivými zastávkami v místě nástupů. 

Držkovou polévku doma nevařím, ale když je někde na takovém místě, tak si ji klidně dám a opravdu jsem si pochutnala. 
Výhledy do okolí
A jedeme domů. Na tomto zájezdu nedošlo k žádnému zádrhelu v programu, vše probíhalo hladce,  plynule, bez stresu, zda stihneme domluvené prohlídky, vše zajištěno k naprosté spokojenosti všech. Musím pochválit i řidiče a mile mne překvapilo, že s námi absolvoval všechny prohlídky a dokonce s námi jel i na pltích. Delegátka mu to vyjednala a domluvila i zpáteční cestu s náklaďákem pltí zpět do  resortu pro autobus. Naše delegátka Hanka Machalová z CK Vsacan Tour prý za rok objede 16 zemí a já jsem v pokušení si zájezdy objednávat pod jejím vedením. 
Ještě prohlédnu fotky, které jsme fotili z autobusu, jestli z toho něco bude a také si chci vytvořit souhrnný soupis varhan do sbírky.  
Zatím se mějte krásně a já jdu ošetřovat marody. 

2 komentáře:

  1. Mauško, tak tady jsme nebyli a proto jsem se k tobě podívala o to raději. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. No měli jste to pěkné...fakt máš pravdu, záleží jak je schopný delegát. Držím palce marodům i Tobě. Já nejsem trpělivý pacient a pokud bych mohla tak si nakopu do sedele sama sobě když marodím. A nemám nervy ani být dobrým ošetřovatelem...kéž bych jim nemusela být co nejdéle ..... Brzké uzdravení a všichni buďte fit co nejdříve pokud to půjde - Míla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.