sobota 27. června 2020

Telč-večerní náměstí

Po výšlapu na Šiškův mlýn mne zlákalo ještě večerní město. Syn mi však odepřel doprovod. Vlastně unavený usnul a znáte to, když se rozespalý člověk tahá z postele.  Trochu jsem se bála, to se přiznám. Neznámé město, neznámé zvyklosti, spousta kavárniček a naladěných lidí. I já jsem byla naladěná na tuhle atmosféru. Leč bez stativu jsou fotky roztřesené. Pevnost ruky už není, co bývala a tahle hodinka zrovna moc mému focení nepřeje. Leč pro zachycení tamní atmosféry snad postačí. 
Fotím ultrazoomem na manuál a  nastavení vyššího čísla citlivosti je na fotkách znát zrněním. Snad mi to odpustíte. 


3 komentáře:

  1. Krásné fotky. Telčské náměstí večer neznám a má své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Velká romantika, moc krásné fotky, Maruško!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám.někde na blogu večerní Telč. To už tam byl docela klid, jen pár lidí sedělo v předzahrádkách...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.