středa 8. července 2020

Botanická zahrada v Táboře

Zahrada se nachází v areálu zemědělské školy. A já jsem si ji nenechala ujít jako tečku za naší návštěvou Tábora  nebo třešničku na  dortu této pěkné dovolené. Blíží se podvečer a v zahradě to krásně voní. 
S Táborem i s krajem Jihočeským se zatím loučím, i když bych se sem ještě určitě ráda podívala. Snad někdy příště. 
Hezké léto. 

14 komentářů:

  1. Krásné fotografie Maruško a ta babočka bodláková je perfektně nafocená. Letos jsem je tu ještě neviděla, i když už jsem těch motýlů nafotila letos docela dost. Botanická je moc pěkná. Přeji Ti prima dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám letos na motýli docela smůlu. Pořád tu jen prší a tak jsou někde zalezlí. Nevím.

      Vymazat
  2. Procházka botanickou zahradou se mi moc líbila. Krásné kytičky a moc se mi líbí ta romantická zákoutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta zahrada musí být krásné v každou roční dobu. jedna internetová známá bydlí přímo v Táboře a ta tam chodívá na procházky. Proto také o zahradě vím.

      Vymazat
  3. Marie, do Tábora jezdím často, ale o botanické zahradě slyším prvně. Koukám, jak je tam krásně a tobě se povedly úžasné fotky. Ráda jsem s tebou šla. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zahrada je hned za zemědělskou školou a vstup je zdarma po celý rok. tedy nevím, v zimě asi ne. Ale od jara do podzimu snad ano.

      Vymazat
  4. Netušila jsem, že v Táboře botanická je.
    Děkuji za krásné fotky a zdravím, Maruško! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je i na mapy.cz A je zdarma. Asi ji spravuje škola a studenti.

      Vymazat
  5. Tak tam by se mi taky líbilo! Krásné fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Je tam určitě hezky i na podzim. Třeba růžový záhon jsem ani nefotila, protože růžičky v parném létě dostávaly zabrat, ale určitě se vzpamatovaly, jakmile se trošku ochladilo. I na zahradě vidím, že babí léto růžím prospívá.

      Vymazat
  6. Maruško jsou to nádherné fotečky a děkuji za krásnou podívánou ZDRAVÍM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.