pondělí 27. července 2020

Vranovská přehrada

Z vranovského zámku jsme se vypravili kolovláčkem na přehradu. V horku, které panuje je nejlépe u vody. Očekávala jsem, že u vody bude hlava na hlavě, ale byla tam pohoda. Více lidí bylo pouze na pláži, která patří ke kempu, ale ani tam nebylo narváno. Překvapilo mne to o to více, že voda byla úžasná. Čisťounká, průhledná....dokonalé protažení, odpočinek.....Bylo mi moc líto, že tu nemůžeme být déle, že se musíme sbalit a jez zpět do Brna. Ale předsevzali jsme si, že sem musíme jet na další dovolenou. Sice trochu předbíhám, ale stalo se a další rok jsme se sem vrátili a ubytovali se přímo ve Vranově, abychom objevili další nádherný kout naši republiky.  Ale to jsem tak trochu přeběhla děj. Nyní se vraťme do přístavu a jako první počin u přehrady je oběd na terase s výhledem přímo na přehradu. 
Sem se musíme rozhodně vrátit.
Hezký den všem. 


17 komentářů:

  1. Vranovskou přehradu neznám, ale podle fotek tam bude krásná dovolená. Písečné pláže a při objednání nezapomenout objednat sluníčko ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, k vodě je třeba sluníčko. My jsme se právě vrátili z poznávací dovolené a sluníčka jsme měli až až. Až příliš. :)

      Vymazat
  2. Na Vranovské přehradě jsem nebyla, takže fotky jsem si pečlivě prohlížela.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne zatím nejlepší koupání, skvělá voda. Já nemám ráda koupaliště přeplněná lidmi, hudbou....Z přírodního koupání tady to bylo nejlepší. Hezký den Hanko.

      Vymazat
  3. To je letní paráda, škoda, že to máme daleko. Tak aspoň osvěžení tvými krásnými fotkami.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné snímky krásných míst, miluji ta naše malá "moře", ať už jsou to jihočeské rybníky nebo takové vodní nádrže, jako je Vranov, Slapy... Přeji hodně pohody při cestování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že ty vodní nádrže a rybníky máme. Nevím, zda by bylo možné dneska něco takového postavit.

      Vymazat
  5. Maruško,děkuji za příspěvek o Vranovské přehradě.Je to moje dětství.Jezdily jsme tam se sestrama a maminkou do stanového tábora od tatínkova podniku pár let.A s námi i naše kamarádky,tak maminka měla na starosti šest bláznivých holek.Bylo to tam nádherné.Mám tolik krásných vzpomínek o které se vždy dělíme,když se sejdeme s kamarádkama z dětství.Byli jsme tam i s našimi dětmi a později,když už vyrostli sami s manželem.Jela bych tam hned.
    Nádherné fotografie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, nedivím se, že jsi tímto místem nadšená. Jednak vzpomínky na dětství jsou úžasné a když jsou spojení s tímto krásným místem, tak jsou o to krásnější.. Maminku tedy obdivuji. já bych měla co dělat, abych zvládla na prázdninách déle 3 vnoučata. Sice už jsou větší a doba je jiná, ale i tak....

      Vymazat
  6. To byl nádherný výlet, Majko! Na tvoje snímky je radost pohledět. Já jsem sice vodomil, ale na koupání mě neužije. Vranovskou přehradu znám spíš z vodárenského pontonu. Ráda jsem se na ni podívala pro změnu tvýma očima. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O dovolené se ráda protáhnu ve vodě. Ale koupaliště nesnáším. Zaplavat si volně je pro mne super. Samozřejmě bych nezvládla se celé dny válet u vody. Možná, že u moře je to jiné, ale já se ráda pohybuji a i to zaplavání si na jedno půldne beru jako relax.

      Vymazat
  7. Opět krásné fotečky. Tam to také neznám. Díky za hezkou podívanou

    OdpovědětVymazat
  8. Tam jezdí rád můj syn, na přehradu do chatiček. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty chatičky na břehu přehrady jsou úžasné. Je tam nádherná dovolená. lepší než u moře.

      Vymazat
  9. Maruško, Vranovská přehrada - vzpomínky na dětsví, pobyt na chatě, výlety ze školou. Je tam krásně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.