úterý 4. srpna 2020

Vranov nad Dyjí-zámecké interiéry

Vranovský zámek i celé Podyjí nás zlákalo, jak již někteří víte, k opětovné návštěvě a delšímu pobytu,  díky čemuž jsme stihli  i prohlídku interiérů zámku. Fotit se na zámku smí zdarma, ovšem jen ve 4 prvních sálech, dále již je fotografování zakázáno. Fotografie, které můžete tedy ode mne vidět jsou jen nepatrným zlomkem skvostných sbírek a vybavení zámku. 
Připomeňme si druhé nádvoří
Vstupme na prohlídku
Vyhlídka z trasy před Sálem předků
Poslední ohlédnutí
Z městyse Vranov nad Dyjí jsme pořádali mnohé výlety i po okolí, ale vyšlápli jsme si i na hrad Harddegg v Rakousku.  Nejprve nás však čeká nádherná procházka na Claryho kříž. 

Hezký den

6 komentářů:

  1. Taky paráda. Dokonce tam byl i můj muž, který normálně na takové věci není. Ale byl tam z kamarádem za dalším kamarádem s vojny.Je to truhlář a dělal jednomu regál dětem do pokoje... tak si zašli i na zámek. Mě se nesmírně líbí ty postele v těch výklencích. To jsem si všimla už v těch Uherčicích a hned mne napadlo, že v tom výklenku bych chtěla mít postel....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že ty bys svého manžela nepřesvědčila ale to víš, kamarádi jsou něco jiného. Škoda že se nemohlo fotit po celém zámku. Takhle jsem pořídila hodně fotografií z jedné místnosti.:) Vidíš, tu postel jsem tam nakonec nedala je tam vidět akorát závěs z toho výklenku. Také by se mi takové soukromíčko líbilo.

      Vymazat
  2. To je nádhera. Škoda, že se nedá fotit i v dalších místnostech.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásný zámek, nádherné interiéry. Po Lešné místo plné přepychu a nádhery.

    OdpovědětVymazat
  4. Marie, to je nádhera. Na Vranově jsme byli před lety, ale koukám, že by to chtělo návštěvu zopakovat. Úžasné interiéry i fotky.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Interiéry zámku jsou překrásné.Vím,že jsme byly jako holky nadšené.To jsme ještě snily,že budeme princezny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.