úterý 1. prosince 2020

Jen tak o podzimu













34 komentářů:

  1. Maruško, kochám se krásnými fotografiemi, které zachycují jak se barvy podzimu mění k těm zimním. Poslední fotka je úžasná.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se podaří pěkné pavučinky, ale vyfotila jsem jich více a pak vybrala. Protože moc dobře nevidím, tak se kolikrát až doma v počítači uvidí, , jak úspěšná jsem byla.

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Umíš pěkně zachytit detaily, nejvíce se mi líbí ta kachna mezi tím listím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až mi jí trochu bylo líto, ale dále na rybníce už měla volnost.

      Vymazat
  3. Maruš, krásné fotky známých míst. Cesta do mlhy je super, až bych se tam bála, raději bych to vzala přes louku, jak v létě, když jsme s Matym k tobě šli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo kdybys šla v tomto období přes louku, tak bys byla pěkně zarousaná a pak by tě zábly nohy. :-D

      Vymazat
  4. Moc hezké pohlazení po duši, podzimní příroda má svá kouzla. Maruško, přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti. I když jsou ta místa okoukaná, tak stejně se najde moment nebo světlo, které přitáhne pohled a člověk se pak kochá i těmi známými místy. .

      Vymazat
  5. Povedené, velmi. Hlavně kačení....

    OdpovědětVymazat
  6. Fantastické fotky ☺☺☺☺
    Přeji krásný den ☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou opravdu nádherné. Jedničku mají všechny, ale 1*** má za mě kačena. Měj se krásně ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky! Ta krajina zalitá sluncem mi úplně vyrazila dech. Krása! :) Miluji podzim, a tohle je zase hlavním důkazem!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  9. Takové obrázky moc potěší :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě vede čtvrtá fotka odspoda - silnice a prosvícená mlha, to je paráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U té fotky mi trochu překážel ten sloup elektrického vedení, ale pak jsem si řekla, že by se ta fotka mohla nazývat "energie" a pak by tam ten sloup byl důležitý. :D

      Vymazat
  11. Překrásné fotky!
    Maruško, přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško,kochám se.Nádherné fotografie.Moc se mi líbí ta se sluncem a mlhou,ale také červené listy s parádním bokehem.Kapičky a námraza,líbí se mi všechno.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  13. No nádhera ! Každá fotka má něco do sebe !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné fotografie Maruško. Kapky jako perličky, ta hlíva na stromě je také super...no všechny se mi líbí . jen je procházím znovu a znovu...Krásné a pohodové dny Ti přeji hlavně ve zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Zpočátku to působilo jako babí léto, ale postupně jsme se dostali až k mrazíku. Kapky v síti jsou jak skleněné kuličky či průhledné korálky, moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  16. Teda Maruško, klobouk hodně dolů, hodně.
    To je ta exkluzivní výběr, jedna fotka krásnější než druhá.
    Přeji ti krásný adventní čas, opatrně a nikam nespěchej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nespěchám, jen se musím soustředit, abych nekulhala a nezafixovala si to kulhání do mozku.

      Vymazat
  17. Opět jedno pohlazení po duši. Ty jonovatkou zdobené listy jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.