čtvrtek 3. prosince 2020

Když je nouze nejvyšší

....zachrání mě zátiší. Bože, jak já bych šla fotit. Zítra zahajuji elektroléčbu a manžel mě do lesa ještě nepustí. Asi uteču až bude v obchodě. :-D Ne dělám si srandu, daleko bych neutekla. :-D

Toto kouzelné dítě ve venkovském oblečku jsem vyfotila na dožínkách v Kroměříži. Je to focené hodně z dálky. Připomíná mi dítko z obrazů starých mistrů. 
Kontrasty
 

12 komentářů:

  1. No já už doškrabávám archív a nového taky nic nemám. Dneska tu sněží, ale nic moc, na nějaké velké focení to nevypadá....

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, vydrž až to bude dobré. Nafotila jsi moc pěkná zátiší a udělala jsi mi chutě Vaječným snem. Asi si ho koupím na Vánoce. ;-)
    U nás napadlo trošku mokrého sněhu, na nějakou procházku a focení to není.
    Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji brzké uzdravení. I tyto fotky z domova mají svoje kouzlo! Já na luštění sudoku nikdy moc nebyla, ale baví mě křížovky :D

    OdpovědětVymazat
  4. I zátiší jsou super :-) Mě moc baví dělat si zátiší třeba z vánočních ozdob :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vytvořila jsi pěkná zátiší a do lesa raději nepospíchej, klouže spadané listí i čerstvě napadaný sníh. Nejdříve musí být nožka v úplném pořádku ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásné fotky.
    Přeji brzké uzdravení ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Když dlouho nefotím,také mně to chybí.Ale vzhledem k tomu,že pořád někde jezdíme,tak pžemluvím manžela,že to vezmeme oklikou a někde zastavíme.Tak ještě mám asi na dva příspěvky.Nafotila jsi krásná zátiší,já bych to tak nedovedla naaranžovat.
    Maruško,přeji Ti brzké uzdravení,ať můžeš zase cestovat s foťákem

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško to zátiší je nádherné. Také bych šla fotit.. Byla jsem včera v lukách fotit východ slunce, ale fotky se mi nelíbily a tak jsem všechny do jedné smazala. Také mě bolí záda a tak nesmím prostydnout a tak fotím většinou z okna a výjimkou byla ta včerejší krátká procházka. Prostě jsem potřebovala na vzduch...Jinak se teď nikam nedostaneme, protože jak není auto, tak se člověk daleko nedostane. Přeji Ti brzké uzdravení a poklidný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  9. Ale i zátiší vypadají skvěle! :) Krásné fotky! A přeji, ať se léčba vyddaří!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, jsou moc hezká!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to už musíš mít fakt krizi, soudě podle fotek. Fotit umíš hezky, nejvíc se mi líbila ta holčička...

    OdpovědětVymazat
  12. Však také zátiší bývalo oblíbenou disciplínou malířů, Chardina např.
    A vaječný sen umí zahřát na duši i na jazyku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.