pátek 29. ledna 2021

Oldtimer Kopřivnice

 Když slyšíte Kopřivnice, určitě se mnohým vybaví Tatra a případně i Technické muzeum Tatry. Já vás nyní nechám nahlédnout do jiného automobilového muzea v Kopřivnici.  Na Štefánikově ulici, poblíž vlakové zastávky Kopřivnice, je vybudováno automobilové muzeum, kde najdete historické skvosty různých značek. Muzeum je soukromé a vybudoval ho s láskou pan Jaroslav Šerý.

Již na titulní fotografii je vyznačeno, že jsme místo navštívili v roce 2017. Tato nádherná přehlídka veteránů věhlasných značek byla hlavním cílem našeho výletu, ale to bychom nebyli my, abychom si nedopřáli i kousek jarní přírody. Vlakem jsme jeli z Valašského Meziříčí s přesedáním ve Veřovicích do Štramberka. Kdo to tu zná, již ví, že jsme vystoupili o stanici dříve. Ve Štramberku již jsme byli mnohokrát a z jarních, podzimních i zimních návštěv tohoto půvabného městečka si můžete v kraji Moravskoslezském na tomto blogu vybrat a pokochat se. Arboretum je ještě zavřené, proto kousek nad ním odbočíme směr Váňův kámen.

Město Kopřivnice leží uprostřed malebné krajiny a určitě vás v tomto kraji provedu více i v příštích výletech, ale nyní už jsme prošli městem a pojďme obdivovat nádherné vozy. 
HORCH    JAGUAR    PRAGA    FIAT    FORD    RILEY
Můžete projít i oficiální stránky tohoto muzea.
A tečkou na naším výletem je pohodička v cukrárně s malebným obchůdkem ve stejné budově v přízemí. 
Byl to pěkný, nenároční jarní výlet, který můžete sledovat na mapě přes nebo si mobilem naskenovat QR kód a uložit do oblíbených pro případný výlet. 
Příjemný den

14 komentářů:

  1. Taková muzea mě baví.Při naší týdenní dovolené v Jeseníkách jsme nějaká muzea prošli,ale nevím zda jsem byli v tomhle.To zajímalo hlavně manžela,ale i mně se tam líbilo.Krásné jsou fotky i přírody.
    Měj hezké dny Maruško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto museum je takové zastrčené na kraji města. Ale překvapilo mne, že je to soukromá sbírka. O to víc jsem byla nadšená. Tatrovka má své muzeum.

      Vymazat
  2. Na Tvoje příspěvky ráno jen kliknu a nechávám si je na podvečer k pečlivému prohlédnutí.
    Měj pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ukazovala jsem fotky manželovi a auta se mu moc líbila.
    A mně by se líbila i procházka v přírodě a posezení v cukrárně.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. V tatrováckém muzeu jsme byli několikrát. Navštívili jsme i muzeum v Šustalově vile a muzeum kočárů. Tohle je pro mě novinka. Až zase pojedeme na dovolenou do Mořkova, budeme mít nový cíl. Díky za tip.👍
    Přeji krásný víkend.⛄🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muzeum kočárů jsem ještě nenavštívila. To by se mi určitě líbilo.

      Vymazat
  5. Nádherná autíčka,dýchá z nich historie....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dumala, jak je dostal do patra. Ta cukrárna je prakticky pod tím. :)

      Vymazat
  6. Krásné fotografie a zajímavý článek. Ten kámen se mi líbí a muzeum také. Tam by se líbilo asi hlavně synovi. On je vyučený automechanik a auta ho vždycky zajímala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já autům moc nerozumím, ale z těch všelijakých veteránů čiší historie a jak jsou krásně nablýskaná, je radost na ně pohledět. Ráda jezdím i na všelijaká setkání veteránů třeba do Teplic nad Bečvou. Tyto lázně ale ztrácejí svůj původní ráz a tak nevím, zda se ještě budou takové akce jako otevírání lázeňské sezóny pořádat.

      Vymazat
  7. Krásný výlet, Váňův kámen se zdá, jako kdyby ho tam někdo z gigantického náklaďáku vyložil, protože kolem něj nic kamenitého není.

    Jako soukromá osoba shromáždit takovou sbírku veteránů je něco neuvěřitelného. Muzeum Tatrovky znám a tam snad toho tolik není.

    Štramberk trochu znám, jednou jsme se tam stavovali, abychom se podívali na tu jejich proslulou trúbu. A také máme velmi rádi štramberské perníkové uši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podloží je tam všude hodně kamenité, ale je pravda, že tento tam trčí tak chudáček sám.:) A asi dlouho, když se k němu uchýlili i rebelující poddaní. Také jsem žasla, že může mít sběratel tolik krásných aut. A štramberské uši mám také ráda a nikdy si je nezapomeneme koupit. A vlastně už ani nemusíme do Štramberka, na všelijakých trzích se dostanou i u nás ve Valmezu. Ve Štramberku už je plní i všelijakými náplněmi a doplňují ořechy, čokoládou a pod. Ty si většinou sníme přímo ve městě a domů vezeme jen ty neplněné.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.