neděle 3. ledna 2021

Ulovit svůj stín

 Tuhle fotku jsem pořídila u jezírka v parku hradu Kámen. Pohodlně jsem si seděla na lavičce a občas zazoomovala do trávy u jezírka. Probírám se fotkami a občas sem plácnu něco ze starého blogu. 

30 komentářů:

  1. Nádherná fotka, Maruško!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě hezký den. někdy se podaří i slušný snímek.

      Vymazat
  2. Tak to plácej a často, protože je to skvělé a fotka nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj budu, ale nejprve si sem hlavně musím naplácat všechny mé výlety a cesty a také už se těším na obyčejnou procházku s cílem jen se loudat a fotit.

      Vymazat
  3. To je hezká hmyzí momentka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty potvůrky se nerady fotí, ale asi je unaví trochu horký den. :)

      Vymazat
  4. Hezky vyfocená, podařená. Já často zkoušela fotit ptáčky, ale zjistila jsem, že je to poměrně těžká záležitost a chce to více praxe s foťákem. Snad se brzy naučím 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptáčci jsou často ve vyšších polohách, kam se musí foťákem více zazoomovat a tak je focení obtížnější.

      Vymazat
  5. Krásná fotka a trefný nadpis.
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, fotka se Ti moc, moc povedla.
    Přeji hezký zbytek neděle. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice už máme nyní úterý, ale to je moje chyba, že jsem nepřišla dříve. Doma je dobře, venku to právě nestojí za nic. Včera jsem oficiálně zakončila marodění s kotníkem a tak se fakt někdy na tu zahradu chystám, ale chci na to sluníčko. :D

      Vymazat
  7. Krásná fotka!
    Pěkné nedělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná fotografie. Křídla vypadají jako z krajky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já obdivuji ten složitý mechanizmus, který mají ta jejich křídla na zádech. Tady to není tak vidět, ale už jsem to měla i na jiných fotkách. Když to vidím, tak se divím, že je ta záda nebolí. :-D

      Vymazat
  9. Skvělá fotka, Majko. Docela živě si dovedu představit, jak někde sedíš a "lovíš" podobné záběry. Upřímně ti závidím. Plácej na blog dál takové momentky, ať se máme čím kochat. :)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hanko, Budu se snažit dávat více podobných fotek z přírody, jen se nyní snažím dokončit to moje cestování, které jsem měla na starém blogu. Samozřejmě vynechám cestopisy, trochu to píšu jinak, ale chtěla bych to krajové putování dokončit. :)

      Vymazat
  10. Maruško,to je dokonalá fotografie a sedí k ní i název.To já bohužel tak nesvedu kvůli rukám,ale dostala jsem od syna zvláštní zařízení do foťáku,který je na stativu a já ho ovládám pomoci mobilu.Tomu už to nevadí,že se mi klepou ruce,protože foťák fotí sám.Musím ale připojit foťák na wifinu a venku na data.Fotím zatím ptáčky na krmítku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitko. Také jsem si nyní koupila nový foťák, který má v sobě Wi-Fi, musím si ho ale pořádně osahat.

      Vymazat
  11. Povedla se, jen co je pravda. Je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  12. Skutečně vypadá, že se vrhla po kořisti :).

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle záběr je až neskutečně nádherný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.