pátek 5. února 2021

Co vidíte na obrázku?

Někteří už ví, ze starého blogu, ale chodíte ke mně i noví starousedlíci na blogspotu nebo náhodní kolemjdoucí a tak sem tento obrázek dám znova.  Je škoda, že se zde nedají skrýt na chvíli komentáře, abyste si nemohli napovídat. 

Fotografie není nijak upravená, jen je objekt přiblížen z větší vzdálenosti.  

Co je na fotografii?  



Chcete, abych sem občas nějakou foto-hádanku dala? 

22 komentářů:

  1. Maruško, myslím, že je to skokanský můstek.Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec netuším, nechám se podat. :o)
    Přeji krásný pátek. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Skokanský můstek, počítám ve Frenštátě, v létě... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě vrcholová část skokanského můstku.
    Přeji hezký den. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych řekla, že skokanský můstek.
    Komentáře jsem si zakryla, abych neopisovala.;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejprve jsem to odhadoval na nějakou rozhlednu, ale musím se připojit k ostatním komentářům, že to opravdu bude věž skokanského můstku.

    OdpovědětVymazat
  7. Ha, tak tohle jste poznali všichni. Ano je to horní část skokanského můstku v letním nebo bezsněhovém období. V některém dalším článku se na můstek podíváme blíže i na skoky na umělém povrchu.

    OdpovědětVymazat
  8. Marie, neříkej mi, že jsi tam vystoupala a skočila? hihi Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odtamtud bych se asi bála dolů jen podívat. Skákali jiní. V pondělí bude reportáž z výletu kolem můstků ve Frenštátě p. Radhoštěm. :)

      Vymazat
  9. Tak já se chytrou dělat nebudu a ani nebudu opisovat.Myslela jsem si,že je to nějaká součástka a to nejsem technický typ.Nedávno jsem fotila skokanské můstky v Lomnici nad Popelkou,ale takhle bych ho fakt nepoznala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš je to jen ta horníčást můstku odkud skokani vyjíždějí a dokonce z přímého pohledu, tak to zkresluje. 😊

      Vymazat
  10. Maruško, hned jsem si řekla - skokanský můstek a nyní potvrzeno. Opisivat jsem nemusela. Jo a hádanky můžu. ☺

    OdpovědětVymazat
  11. To je prima nápad - fotohádanka. Už se těším na další!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ony zase nebudou6 tak často.Ale určitě občas něco přidám.

      Vymazat
  12. Prvně jsem myslela, že jde o nějakou rozhlednu, ale po přečtení komentářů jsem chytřejší. Super, hádanky určitě přidávej. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pondělí vyjde výlet z Frenštátu a pohled na můstek už bude srozumitelnější. 😊

      Vymazat
  13. No jasně,že skokanský můstek.Od moji známé,skáče vnuk,párkrát jsem se byla podívat,když byly závody v Rožnově.Ta výška mně tedy upřímně děsí.A ty děcka,protože skáčou i holky,se vůbec nebojí!Pěkný víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych nahoru i náhodou vystoupal, museli by mne sundávat hasiči. Nedokázala bych asi ani sestoupit dolů po schodech. Obdivuji všechny odvážlivce.

      Vymazat
  14. Já bych tipoval věž rozhodčích u skokanského areálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to čelní pohled pouze na vrchol můstku s místem, ze kterého skokani vyjíždějí. V pondělním vstupu to bude srozumitelnější.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.