neděle 7. února 2021

V daňčí oboře

Nedávno jsem na tomto blogu psala o hradu Hukvaldy a zmínila jsem i oboru, ve které jsem kdysi před pár lety vyfotila stádečko daňků, kteří se sem přišli navečeřet. Při návštěvě hradu jsem doufala, že se mi podaří lepší fotky lepším kompaktem, ale asi bylo ještě hodně brzy a tak k očekávanému setkání nedošlo. Do článku jsem však vložila malé fotky pořízené již dříve a nemohla jsem je ve větším najít. Až dneska se mi to podařilo, když  jsem hledala něco jiného. Tak to v životě bývá, že nenajdeme, co hledáme, ale najdeme, co jsme hledali dříve, :-D Tak vložím tři fotky v trochu větším provedení. 


17 komentářů:

  1. Maruško to jsou krasavci. Nádhera. Také stále dohledávám nějaké fotografie. Chtěla bych postupně doplnit články, o které jsem přišla smazáním blogu, ale vlastní hloupostí, kdy chtěla odstranit blog jedna blogerka, že ho nebude využívat, že se jí nová verze nelíbí. Špatně jsem se přehlásila v počítači na hosta a omylem smazala dlouholetý blog svůj a ještě smazání potvrdila. Myslela jsem, že mě trefí šlak. Od té doby už nikomu nic neruším, ať si poradí sami. Jen me vysedáváni u počítače už moc nebavi. Měj krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, vím, co se ti stalo. je to na infarkt. I když má člověk třeba hodně věcí v počítači, tak stejně je mu líto vší té práce, kterou tomu dosud věnoval. A když smažeš blog, tak se smažou i fotky v galerii?

      Vymazat
  2. Jsou to nádherná zvířata.Já je fotila nedávno na sněhu.U Rovenska pod Troskami je dančí obora,ale málokdy se objeví až nahoře u silnice.
    Maruško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tví daňci na sněhu krásně vynikali. Podařily se ti opravdu nádherné fotky.

      Vymazat
  3. Těm je tam hej, ale jakpak se mají teď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je o ně postráno. Na kraji obory je hájenka a určitě se o zvířqta starají. Mají tam i přístřešek. :)

      Vymazat
  4. To jsou krásné fotečky. Však taky ti,které jsi nafotila jsou krasavci.
    Hezký nedělní podvečer !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že benbyli trochu blíž, ale i tak jsem byla ráda, že tam byli. :)

      Vymazat
  5. To je fajn. Takových fotek by byla škoda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky nádherných daňků.Hezký nedělní večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přeji hezký večer, i když už zase jiný. :-D

      Vymazat
  7. Maruško, čekám na jaro a pak se vypravíme k daňkům. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotografie, daňci jsou nádherní.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruš v době, kdy jsem na prázdniny jezdila k babičce na Hukvaldy, tak daňci žrali od nás z ruky. Sem tam kolem nás prošli a nebáli se, to tam taky nebyly davy lidí jako dnes. Jsou to nádherná zvířata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím tomu, tenkrát tam možná nebyl takový nápor turistů. Musel to být skvělý zážitek. Dcera mi říkala, že někde v polsku u nějaké restaurace u lesa se daňci procházejí pomalu mezi lidmi v restaurační zahrádce. :-D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.