pátek 24. prosince 2021

Betlém

 U nás ve Valašském meziříčí je díky rekonstrukci rozkopané náměstí, kde dříve vždy zářil vánoční strom.Město nazdobilo jiný strom na Vsetínské ulici, ale když nesvítí, tak si ho skoro ani nevšimnete. Moc se mi nelíbí, tak jsem ho ani nefotila. Docela se mi ale líbí vyřezávaný Betlém, který je  postavený v podloubí zámku Žerotínů.

Dnešní ráno nás přivítalo nádhernou bílou nadílkou, ale velice rychle se sníh ztratil. Chtěla bych si za sněhem zajet na hory, snad se to po víkendu povede. Mějte se krásně.

17 komentářů:

  1. Ale to je hezký Betlém, jen vám tam mimino nastydne. U nás máme proutěný a letos jsem ho ještě nefotila. Posílám pozdrav a mávám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mívali jsme na náměstí i živý Betlém, ale náměstí zatím nefunguje. Manžel na jedné procházce objevil krásný soukromý betlém v přístřesku na auto, kde měli i posezení a kolébku a plynové topení a vypadalo to jakoby tam slavili Vánoce doopravdy venku. Tak nevím, zda měli i v té kolébce živé mimino. je to někde kousek od nás, ale zatím jsem tam nešla a než se rozhoupu, bude to uklizené. :)

      Vymazat
  2. Betlém se mi líbí, zámek Žerotínů jsme navštívili během dovolené na Valašsku, je to tam hezké, prohlédli jsme si expozici. Rozkopané město jsme si také užili, ale na infocentru mi děvče dalo zdarma parkovací kartu po městě, to se mi ještě nestalo.
    Přeji krásné Vánoce a pohodu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou prkovací kartou je to docela fajn přístup města a nevím, zda je to jen nyní v době, kdy je náměstí rozkopané nebo to je nějaký nový turistický marketing. Ale určitě to řidiče příjemně překvapí. Měj hezký konec roku.

      Vymazat
  3. Maruš, do města vlastně teď ani moc nechodím, neláká mě to rozkopané náměstí. U zámku je hezky vyzdobeno, viděla jsem fotky, jak tam večer všechno svítí. Zámek je osvětlený vločkami, moc hezké. Betlém je pěkný a krásně zapadl do podloubí. Mějte doma krásné vánoční dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, ani mě se nechce do města. Nikdo se mnou nechce jít veřer, kdy více světýlka vyniknou. :)

      Vymazat
  4. Maruško, děkuji za nekouknutí k vám - krásný betlém!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, moc pěkný betlém.
    Měj pěkný sváteční den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko odpovídám až dneska po svátcích, tak ti jen popřeji příjemný konec roku a šťastný vstup do noku nového.

      Vymazat
  6. Mám ráda takovéhle velké vyřezávané betlémy. Je pěkný ten u vás.
    Pohodový sváteční den, Maru !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mívali jsme na náměstí i živý Betlém s hudbou a představením církevní školy Salvátor. Ale i kdyby bylo náměstí již hotové, nevím, zda by se představení uskutečnilo v době covidové nouze.

      Vymazat
  7. Krásný betlém - u nás bývají živé ovečky v ohrádce, ráda je chodím hladit. Také u nás bylo 25. ráno bílo a trochu uklouzáno, mizí to, i když včera v noci také trochu padal. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mívali jsme živý betlém a také ovečky a oslíka v ohrádce. Třeba se opět někdy budou moci konat vánoční trhy a živý Betlém s představením církevní školy se vrátí na nové náměstí v předvánočním čase.

      Vymazat
  8. Hezký Betlém vždy potěší,také ráda se u nás chodím dívat na náš Betlém,hezký zbytek svátků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Evičko, odpovídám až nyní, dala jsem si od počítače malou pauzu, měla jsem i návštěvu dětí, chystání a přípravy už mě docela unavují, vždy mě chytnou záda a pak sedět u PC nemohu. Měj příjemný konec roku a šťastný vstup do toho nového.

      Vymazat
  9. Betlém je krásným uměleckým dílem.

    Rozkopání vždy vadí, ale dovedu si představit příčiny, nové odpady, rozvody vody, elektřiny, plynu, kabelové televize a mám hned pro ně pochopení.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.