pondělí 2. září 2024

Letní Vysočinou

 ...z okna autobusu.

Krajina Vysočiny mi učarovala.  Natáčela jsem i videa, ale asi by pro náročný svět YT nebyla až tak zajímavá, ale pár fotografií si dám sem. Dříve svými krásnými fotkami vzdávala hold Vysočině Hanka S. na blog.cz a také Frypat, Mnozí zde si jistě vzpomenou i na jejich blogy. Zatímco oni nám představili ten kraj v mnoha podobách ročních období, já  jsem zažila kousek léta. A tento vstup bude definitivní tečkou za naší letošní poznávací dovolenou, ze které jsme se vrátili 3. 8. Jsem tedy s články ve skluzu, což snad tak nevadí. 

V polovině srpna jsme se vypravili na zájezd na Slovensko a do Polska,  ale před tím, než si sem vložím fotografie, přidám něco aktuálnějšího z uplynulé soboty. 
Zatím přeji všem ještě krásné dny plné sluníčka i trochu deště třeba v noci. :)

17 komentářů:

  1. Maruško,nádherné fotografie.Půvabné mráčky jenom dokreslují krásnou přírodu.Také jsem si Vysočinu zamilovala.Vnučka čtyři roky studovala v Humpolci a my ji tam rádi vozili a nebo jezdili pro ni.Vždy jsme to spojili s návštěvou nějakého zajímavého místa,kterých je tam hodně.Nevím,zda se tam ještě podíváme.
    Měj hezký první zářijový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná za jiného počasí by působila drsně, ale sluníčko a mráčky, ji rozveselí. V zimě je asi zdejší příroda dost zkoušená.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, Maruško! Vysočinu mám taky moc ráda, miluji ten klid a malebnost kopečků a zaklíněných vesnic.
    Přeji hezké dny a těším se na další reportáže. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, hezké fotky. Já mám Vysočinu taky ráda, ostatně v jednom jejím koutě máme chalupu :). Vždycky říkám, že ji nejlépe vystihuje slovo "malebná" ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky pěkně jdou jedna za druhou !
    Měj klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,z tvých nádherných fotek dýchá klid a pohoda.krásná příroda.užívej si ještě pozdního léta.🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi tam líbilo a ten klid byl právě v té krajině. I když vysočina bývá v některých obdobích naopak drsná.

      Vymazat
  6. Pohotová Marie! - povedené snímky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, nejdříve mě zarazil ten "náročný svět YT" a obava, že budeš ve skluzu. Přece si na blog dáme to, co chceme, to mě jen napadlo. Jinak ty fotky jsou krásné, mnohé i zajímavější než z pevného stanoviště. Myslím to tak, že jsou ojedinělé tím nečekaným záběrem. Také fotím z auta a člověk musí fotit rychle a vlastně nevíš, jaký záběr tam bude a právě z toho kolikrát vyjdou ty zajímavé fotky. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obavu ze skluzu nemám. Nic mne přece nehoní, jen ty články nejsou aktuální. A s tím YT to mám asi tak, že si někdy připadám, že tam dávám blbosti, zatímco, ti influenceři a influencerky se předhánějí, kdo má větší zajímavosti, i když to je někdy na jedno brdo. Také kolikrát slyším, že autobus je dopravní prostředek pro socky a nějaká socka si dá na YT video, jak jede autobusem a točí krajinu i prázdný autobus. Kolikrát jsme fakt jeli jen sami, což by se dalo říci, že jsme zazobaní, když si koupíme celý autobus. :-D Ale to je jen ve mně takový pocit, možná. :-D Nejvíc jsem točila, když jsme jeli klikatými úzkými silničkami, hned do kopce, hned zase zatáčka a dolů. Trochu mi to připomnělo právě silničky na Šumavě. Ale co už, videa jsou smazaná. :)

      Vymazat
  8. Maruško zdravím, i já mám ráda Vysočinu... Moc hezké fotografie, Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Maruško nádherné fotky klídek a pohoda a relax.

    OdpovědětVymazat
  10. Lindas fotos, pena não ter tradução em Portugues

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.