neděle 28. června 2020

Parní mlýn v Telči

Když plánuji dovolenou,  mám už vytypovaná místa, kam se podívám. Nejen mapy, ale tak trochu proberu i fotografie na internetu. Na fotografiích z roku 2009 jsem viděla, že je v mlýně dokonce provozována restaurace nebo alespoň občerstvení s venkovním posezením. To by nám docela bodlo v horkém létě a tak jsem se na tuto památku těšila. Jdeme cestou z nádraží, kam přijela parní mašinka a ty my máme rádi.

Příjemná procházka ve stínu stromů kolem Staroměstského rybníku.
Jsme u mlýna
Docela rozčarování

Nejen, že tu žádné občerstvení nebylo, ale zastavil se tu čas. 
Hlavně, že cedule o dotacím EU je pěkně na viditelném místě. 
My jsme tu byli v roce 2014 a když jsem se nyní podívala na stav očima fotografů z roku 2019 a 2020 nic se nezměnilo. 
Čápi na Rybníce kousek od mlýna

8 komentářů:

  1. U parního mlýna jsem ještě nebyla. Je smutné, že opravy nepokračují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to hodně dlouho a myslela jsem, že se něco změnilo, ale nic. Asi zpronevěřené dotace a další peníze už nebyly.

      Vymazat
  2. Jo tak ten parní mlýn je pořád stejný. Předloni vypadal stejně, jako na Tvých fotografiích a o kousek dál, je židovský hřbitov a ten byla zamčený. Ale vede tam docela příjemná cesta k rozhledně Oslednice. Děkuji za krásnou podívanou Maruško a přeji ti krásné letní dny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhlednu jsme měli v plánu navštívit jindy, ale nakonec na to nedošlo.

      Vymazat
  3. Maruško,nádherné fotografie.A čápi jsou úžasní,takto je zachytit je paráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitko. Čápy u nás moc nevidíme a tak jsem z nich byla také nadšená. Sice byli ptáci špinaví od bláta, ale i tak se mi líbilo, jak se asi sameček samičce předváděl.

      Vymazat
  4. Stálo mi za to, podívat se na Tvoje fotky!Moc pěkné !
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.