čtvrtek 2. července 2020

Hrad Kámen - interiér

Nyní se projdeme hradem. Více informací si jistě zájemci najdou na internetu. Já nabízím jen pár, tedy více, fotek. ale zdaleka to není všechno, co můžete na hradě vidět. 
Hrad Kámen je i útočištěm Technického muzea. Milovníci motorizmu si tedy také přijdou na své.
A nyní ještě poslední majitel Antonín Fleissig, kterému byl hrad zkonfiskován.
A nic nám nebrání vrhnout se zase na výlety do jiného kraje. 


8 komentářů:

  1. Marie, to je nádhera. Kolem hradu Kámen jezdím často, fotila jsem ho i z venku, ale dovnitř jsem se ještě nepodívala. Díky Tvým fotkám to musím napravit, moc se mi tam líbí. Nedávno otevřeli obchvat kolem obce Kámen, takže ho vlastně teď objíždím. Ale prohlídku si zkusím naplánovat. :o)
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrad z venku jsem představila v minulém příspěvku. Moc jsem si odpočinula i u jezírka. Líbilo se mi tam. 👍

      Vymazat
  2. Hrad je uvnitř také velice zajímavý. Moc hezké fotografie. Přeji Ti krásné a klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Už to je spoustu let, co jsme tam byli. Děkuji za připomenutí a přeji krásný den, Maruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro nás to byl jen takový náhradní výlet, nebyl dopředu plánovaný a jsem moc ráda, že jsme tento kout také navštívili. Helenko, příjemné dny.

      Vymazat
  4. Hrad je uvnitř krásně zařízený. Mně tenkrát potěšily hlavně kočárky. Ale líbily se mi i motorky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrad je udržovaný prý hlavně kvůli motorkám. Díky nápadu zde umístiti muzeum motorek je o hrad více postaráno. Kočárky jsou hned u vstupu a také se mi to líbilo. V Holešově na zámku jsem navštívila i výstavu kočárků v časovém vývoji a našla tam i ta naše, ve kterých jsem se vozila já a ty, ve kterých jsem vozila naše děti. I když ty kočárky na Kámeni byly spíše pro panenky a to více byly roztomilé.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.