pátek 3. července 2020

Poutní kostel Klokoty v Táboře

S přestupem v Praze jsme se z Valašska  plánovaně ocitli v Táboře ve 13  hodinou a hned jsme se šli ubytovat a pojíst z vlastních zásob. A podle plánu se jeli podívat do Klokot, kde je poutní kostel s možností prohlídek až do 16 hodin. 
Jízdní řád vypracovaný předem, ještě doma.

Ke kostelu je to od autobusu kousek, Když jsme přicházeli ke kostelu, zrovna se rozjížděla svatba. To máme štěstí, protože jinak bychom do kostela asi nemohli. Projdeme se kolem.
Jelikož je hezky jdeme do Tábora pěšky dle připraveného plánku. 
Tuto pěknou procházku si se mnou můžete užít v dalším příspěvku. 
Hezký den

6 komentářů:

  1. Maruško, obdivuji, co všechno máte procestované. Krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, je to jen za pár dovolených. naše dovolené jsou hodně akční, Každý den je naplánovaný výlet a pak je potřeba si po dovolené ještě odpočinout doma. :-D Když jezdíme vlakem a autobusem, tak to musí být rozpracované do detailu. A některé výlety jsme absolvovali i s cestovkou. poprvé jsem jela s cestovkou na 3 dny na orlí hnízdo a tak se mi to zalíbilo, že jezdíme každý rok vždy jeden týden ve vlastní režii a jeden zájezd 1-3 dny s cestovkou. A s cestovkou se stihne mnohem více, než bychom stihli bez auta za týden. Já jsem toho dost procestovala s rodiči kdysi dávno, a pak jsem měla pauzu se třemi dětmi to bylo pro nás obtížnější a začala jsem až byly děti skoro dospělé. Bylo to i kvůli jiným okolnostem, že jsem začala cestovat až tak pozdě. Jsem zvědavá, jak dlouho to ještě budu zvládat. :)

      Vymazat
  2. Maruško, moc děkuji za info a fotky. V Táboře jsme byli, ale se psem, tak nám byl klášter zapovězen... Snad někdy příště.
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cestování s pejskem je takové omezení, ale zase člověk nemá srdce nechat ho doma. Znám to od našich mladých. Vybírají si dovolené podle toho, kde může být domácí zvířátko a pak také nemohou všude. Ale syn má takovou nějakou nemoc, že nesnese být v uzavřeném prostoru, kde nemůže jít hned na záchod. Dráždivý tračník je prevít. A tak často je s pejskem venku a snacha s vnukem jdou na prohlídku. Hrady a samostatné prohlídky mu nevadí, ale komentovaná prohlídka, kde se pomalu sunou někam, mu vadí.
      Také ti přeji hezké a pohodové dny. M.

      Vymazat
  3. Krásné pouštní místo, nádherná barokní stavba i vnitřek je úžasný.Moc krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.