středa 4. září 2024

Pohoda u rybníčka

Při včerejší akci jsme trávili přestávky u rybníčka poblíž kynologického cvičiště. 
Ulovit modrou vážku se mi prostě nedaří. Je hodně rychlá a nechce si nikde sednout. 
 
Červená vážka  ne fotit nechá. klidně sedí, i když se fyzicky přiblížím. 
Podzim je tu, příroda se pomalu chystá ho přijmout, ale babí léto si jistě ještě užijeme. 
Hezký den. 

21 komentářů:

  1. Maruško, překrásné fotky! Opravdu nádhera!
    Děkuji za tu podívanou a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,to je krásné místo a je zde živo.Vážky jsi nafotila perfektně.Já už je nezvládám,cvakám a cvakám a někdy nevyjde ani jedna fotka.S tím už nic nenadělám.Tak se kochám u tebe.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, I ty modré vážky se mi nedaří. Vždy mi jen lítají před objektivem a ne si někde sednout. Červená je asi lenivejší.

      Vymazat
  3. Mám ráda rybníky s lekníny, působí to tak nějak elegantně, ale u nás nejsou. A vážky jsou neposedové a chce to hodně trpělivosti a s tou jsem na štíru. Měj se fajn a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty rybnicky jsou u nás dva, ale jsou malé. I když i to nám stačí k relaxu.

      Vymazat
  4. Nádhera. Miluji posezení u rybníka, jen tak koukat na hladinu, pozorovat vážky. Lekníny jsou u nás také v některých rybnících. Zřejmě je tam zaneslo vodní ptactvo. Krásné fotografie. Přeji příjemné ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tento rybníček je maličký, ale mám také ráda procházku kolem něj a posezení s pozorováním. Jen přes to léto je spousta jiných aktivit, tak tam nejsem tak často. Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Maruško, moc se mi líbí ty záběry od rybníka. U mne vítězí kachny a lekníny, moc jich u nás nevidím - ani kachen ani leknínů. 😃 Zaujala mě ta vážka (či co to je 😎), ale to chce kvalitní foťák a ten má přítel. A takový rybníček je přímo ve Valmezu?
    Přeji pěkný slunečný den, u nás to praží. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento rybníček mám pár kroků od nás, v areálu bývalých kasáren. Je maličký, ale zrevitalizovaný a příjemný Možná, že tahle vážka by se dala vyfotit i mobolem. Přiblížila jsem se k ní na dosah. Vždy poodletěla a vrátila se na stejné místo. Kachny jsou I na Bečvě ve městě i na rybníku v Podlesí (část mesta).

      Vymazat
  6. Maruško, nádherné fotografie 👍

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná pohoda u rybníčka,kačenky,lekníny,ale u mne vede vážka,nemá chybu.Přeji pěkné dny,ale bez veder.

    OdpovědětVymazat
  8. Tady se zničeho nic na přehradě i řece objevily lekníny, dokonce i kvetly, jen je nějací idioti orvali. Teď se známou přemýšlíme jak se tu najednou objevili. Nikdy tu nebyli, tak jestli je někdo vysadil nebo semena přenesly kachny a volavky, čert ví. Prostě jeden týden nic a druhý najednou lekníny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavá záhada leknínů. Nechápu, že musí někteří nenechavci hned všechno ničit.

      Vymazat
  9. Maruško, pěkné téma a fotky také - u nás lze něco podobného najít v okolních tůních, jak se tady říká slepým ramenům Labe - to když někdy před II.sv.válkou napřímili tok řeky, vznikly tu vlevo a tu vpravo ty tůně.Tam se dají pozorovat jak vážky, ptáci, tak vodní rostliny. Zjara třeba žluté kosatce.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tůňkách bývá vždy hodně živo. :)

      Vymazat
    2. Maruško, to mi připomíná, že bych neměla být líná a jít na tůně něco nafotit pro blog. Ale až budu vyléčená. Nejčastěji tam chodím na jaře, kdy tam kvetou dýmnivky, ale byli jsme tam jednou i v zimě za mrazu a sněhu a překvapilo mne, jak to bylo působivé.Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Nádhera! Ano, voda je prostě parádní! A vážka skvělá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a váš komentář.